Mnogi mu spočitavaju dizajnerski konzervatizam, a A7 se spominje kao dobar smjer. Nova generacija “sedmice“ njemački estetski potpis dovodi na novu razinu, a opet je ostao onaj prepoznatljivi šmek.
Audi A7 nastao je kao svojevrstan odgovor na popularizaciju luksuznih 2+2 coupea, koji su počeli izazivati interes nakon prve zvijezde na nebu, naravno iz konkurentskog Mercedesa. A7 je taj posao odrađivao odlično i gotovo niko nije bio razočaran njegovom ponudom. Posebno u RS izdanju, gdje su se savršeno pomirili sportska elegancija i moćna konjica ispod lima.
Novi model, pak, ide korak dalje. Posebno dojmljiv je straga, s krajem dizajnerski inspiriranom nautikom, ali i Chironom. Svjetlosni potpis na A7 s 13 svjetlosnih segmenata ne možete zamijeniti ni s čim dosad viđenim na cesti. Osim Bugattijevog, a vjerovatnost da njega vidite je ravna povišici na plaću.
Zadnji kraj uz razvučena svjetla dobiva i integrirani spojler, koji se izvlači pri brzini većoj od 120 km/h. Sprijeda je pak Singleframe maska okružena potpuno novim svjetlosnim potpisom i povećim usisnicima zraka. Novi model u duljinu mjeri 4.969 mm, širok je 1.908 m i visok tek 1.422 mm. Razmak između osovina je izdašan, na razini od čak 2.926 mm.
Snažan dojam automobil ostavlja i u kabini. Visokotehnološku potporu ne skriva, a uz virtualni kokpit s dva zaslona tu su i ekskluzivni dodaci poput Bang & Olufsen ozvučenja, head-up zaslona i kožom presvučenih površina. Sistemima se može upravljati i glasom, dok će ambijentalna rasvjeta upotpuniti techno dojam. Kao i u slučaju A8, na popisu opcija nalaze se brojni sistemi asistencije, pa tako i autonomne vožnje.
Ponuda kreće 3.0 TFSI V6 benzincem s 340 KS i 500 Nm, a koji u kombinaciji S tronic sedmostepene automatike osigurava sprint do 100 km/h za 5,3 sekundi, a nosit će oznaku 55 TFSI quattro S tronic.
Kupcu su na raspolaganju čak četiri različita ovjesa, od konvencionalnog do samopodesivog zračnog, koji pruža vrhunski komfor. Sportski pak spušta vozilo za 10 mm. Spomenimo i zakretne zadnje točkove (do 5 stepeni) te osjetno ditektniji servo upravljač.
Prodaja novog A7 Sportback na njemačkom tržištu starta u februaru iduće godine, a početna cijena je 67.800 eura.