Instagram dostigao milijardu aktivnih korisnika mjesečno

Iako djeluje kao da nije predstavljen tako davno, Instagram je objavljen 2010. godine za iOS platformu.

Android verzija je uslijedila uskoro nakon toga. Ubrzo potom, Facebook je kupio Instagram za oko milijardu dolara. U to vrijeme, Instagram je bio poznat po filterima koje je nudio članovima koji su dijelili fotografije na aplikaciji.

Od tog trenutka, Instagram je dodao veliki broj novih funkcija, uključujući Instagram Stories i mnoge druge, koje uglavnom inspiraciju crpe iz onoga što nudi Snapchat.

Sada je Instagram objavio da je dostigao milijardu aktivnih korisnika na mjesečnom nivou. Stopa rasta aplikacije iznosi približno 5% na tromjesečnom nivou, prevazilazeći konkurenta Snapchat, ali i svoju korporativnu majku kompaniju – Facebook.

Iako Facebook ne objavljuje zasebne finansijske rezultate koje ostvaruje Instagram, eMarketer sugeriše da je servis donoeo 5,58 milijardi dolara prihoda samo od reklama u SAD tokom ove godine, što je porast od 70 procenata u odnosu na 2017. godinu. Instagram je, prema navodima, ostvario 28,2% ukupnih prihoda koje je Facebook ostvario u mobilnom sektoru.

Dostizanje milijarde aktivnih mjesečnih korisnika će Instagramu (a ujedno i Facebooku) pomoći na dva načina.

Prvo, kompanije će moći da privuku više oglašivača koji žele da na raspolaganju imaju veliki broj ljudi.

Drugo, dve kompanije će moći više da naplaćuju za reklame koje se postavljaju na njihovim servisima.

(NN/benchmark)

Related posts