Facebook će zaposliti hiljadu moderatora koji će se boriti protiv lažnih oglasa, najavila je kompanija nakon što je objavljeno da je 10 miliona ljudi u Sjedinjenim Američkim Državama na toj društvenoj mreži pročitalo političke oglase plaćene iz Rusije, što je navodno utjecalo na tok američkih izbora.
Lažne oglase tih 10 miliona ljudi moglo se pročitati u mjesecima prije i poslije američkih prošlogodišnjih predsjedničkih izbora, saopćeno je iz Facebooka u ponedjeljak.
Facebook, koji dosad nije davao takve procjene, napominje da je 44 posto oglasa objavljeno prije američkih predsjedničkih izbora u novembru 2016. godine, a 56 posto nakon njih.
Facebook je je objavio da je u ponedjeljak američkom Kongresu predao oko 3000 takvih “oglasa” postavljenih između 2015. i 2017. godine, a koje je finansirala ruska agencija Internet Research Agency.
Facebook je saopćio da će zaposliti dodatnih hiljadu moderatora koji će pratiti i pregledavati oglase u sklopu napora da odvrati Rusiju i druge zemlje od toga da zloupotrebljavaju društvenu mrežu kako bi se miješali u izbore.