Ferrari i Porsche najviše zarade po svakom prodanom automobilu, a BMW je već dugo bio zacementiran na tronu kao najprofitabilniji proizvođač automobila na svijetu. Sada ga je, uz opću nevjericu, porazio proizvođač jeftinih automobilskih minijatura i sve dopadljivijih terenaca.
Riječ je o Suzukiju koji je prema pisanju pojedinih njemačkih medija trenutno najprofitabilnija auto marka. Tako njemački Handelsblatt Global javlja, pozivajući se na konsultantsku kuću Ernst & Young, da je Suzuki pobijedio bavarskog giganta.
Prema njihovoj publikaciji, BMW je u prvoj polovici 2018. godine najprofitabilniji, ali nakon udarca Dieselgatea u Njemačkoj i Trumpovih trgovinskih napada, razina profita pada. Prevedeno to znači da je drugi kvartal ove godine Suzuki završio s profitnom maržom od 11,8%, naspram BMW-ovih 11,4%.
Dovoljno za malu, ali vrlo slatku pobjedu. Baš kao što su to Jimny i ostatak ekipe, mali i vrlo simpatični proizvodi velikog potencijala.