GoPro prodao preko 30 miliona Hero akcionih kamera

Iako se suočava sa ozbiljnim poslovnim izazovima tokom posljednjih mjeseci, GoPro nastavlja da opstaje na tržištu kamera. Kompanija je sada objavila da je prodala preko 30 miliona svojih Hero akcionih kamera, od kako je prvi HD model predstavljen prije devet godina.

Kompanijin Hero5 Black model (pristupačna kamera za sve namene i aktivnosti na otvorenom) se prodao u četiri miliona primjeraka i nosi titulu najprodavanije GoPro kamere.

Ipak, GoPro će morati da uradi mnogo više od donošenja suptilnih poboljšanja na svoje akcione kamere, kako bi ponovo postao profitabilan. Kompanija je nedavno počela sa licenciranjem svojih tehnologija za kamera objektive i senzore kompaniji Jabil.

Pored ovoga GoPro se bori na još nekoliko različitih načina – od trade-in inicijativa, preko Hot Wheels GoPro igračke automobila, do isticanja svog korisničkog interfejsa za dijeljenje videa na Instagram Stories.

(Engadget)

Related posts