Area 120 je Google-ova laboratorija za inovativne projekte i eksperimentalne proizvode. Ukoliko se prijavite u ovaj program, imaćete mogućnost da pristupate alatkama i proizvodima ove kompanije koji još nisu dostupni široj javnosti.
Jedna od novih alatki koju Google trenutno testira je Touring Bird, sajt dizajniran za mobilne telefone, koji izlistava ture, atrakcije i druge zanimljive sadržaje na popularnim travel destinacijama. Rezultate možete da filtrirate prema cijeni od nula do petsto evra, prema vremenu, trajanju, pa čak i prema politici otkazivanja.
Za sada je dostupno samo nekoliko značajnijih evropskih i sjevernoameričkih destinacija, kao što su Prag, Toronto, Orlando, Amsterdam, Pariz, Čikago, Barselona i Berlin. Informacije su dostupne samo na engleskom, a vrijednost sajta ogleda se u savjetima i zanimljivim atrakcijama, koje nećete naći na mnogo mjesta. Google navodi da je sadržaj posebno pripremio tim eksperata i da se pored glavnih atrakcija, među predlozima nalaze i neke prave „pikanterije“.
Iako ova alatka obećava, ona je i dalje u eksperimentalnoj fazi, i ostaje nam da vidimo da li će zaživjeti.