BMW nastavio tradiciju i promijenio logo

Njemačka kompanija BMW mijenja svoj identitet sukladno svakoj novoj generaciji, a sada je ponovo okrenula novi list.Proces mijenjanja identiteta je započeo prije više od 100 godina i on se nastavlja i ove 2020. godine. BMW-ov logo je dobio novi i osvježeni dizajn koji je prilagođen novoj bazi kupaca, mlađoj generaciji kojima je bliska digitalizacija.

Logo je zadržao isti oblik, ali je za dizajn njegove unutrašnjosti odabran drugačiji pristup. Sredina je i dalje plave i bijele boje, ali font izgleda drugačije. Vanjski prsten sada ima ravni dizajn i bijele je boje, dok gradijenti popunjavaju ostatak loga.

Iz kompanije tvrde da novi logo “poziva kupce da se upoznaju s brendom i historijom njegovih proizvoda”.

Promjenom vizuelno identiteta BMW želi izgledati otvorenije i pristupačnije, a ujedno je i početak električne revolucije BMW-a uz električni BMW Concept i4.

“M” oznaka BMW-ovog odjela je sada također ravna i predstavlja 2D interpretaciju “najsnažnijeg slova na svijetu”. Također, oznaka “i” prati ovaj put te ima osvježeni izgled koji će biti dio buduće električne i plug-in hibridne porodice automobila.

BMW je objavio i grafički prikaz promjena svog loga.

Izvor: Klix.ba

Related posts