Nedugo nakon predstavljanja coupe modela M4 CS, BMW je predstavio i M3 CS koji će biti ponuđen u samo 1.200 primjeraka.
Lakši, snažniji i brži u poređenju sa standardnim modelom, M3 CS i dalje pokreće trolitarski 6-cilindarski redni biturbo motor koji u ovom slučaju razvija 458 KS, a vrijednost najvećeg obrtnog momenta iznosi 600 Nm. Isti motor u standardnom M3 nudi 431 KS i 550 Nm najvećeg obrtnog momenta.
Prijenos snage na zadnju osovinu obavlja se preko 7-stepenog automatskog mjenjača sa dva kvačila (M-DCT), a pored adaptivnog ovjesa s tri radna programa prijanjanju dodatno pomaže i ograničena blokada diferencijala kakvu je BMW ranije ponudio uz M3 s paketom Competition.
S dodatnim konjskim snagama i 49 kilograma manje M3 CS od 0 do 100 km/h stiže nakon 3,7 sekundi, a maksimalna brzina iznosi elektronski limitiranih 280 km/h.
BMW je uz dodatak CS pripremio i novi izduvni sistem, a automobil je postavljen na kombinaciji ultralaganih ojačanih 19 i 20-inčnih aluminijskih felgi koje vizuelno podsjećaju na rješenje koje BMW koristi na svom trkaćem modelu M4 DTM. Dimenzija guma (Michelin Pilot Super Sport) na prednjoj osovini je 265/35 R 19, a nazad 285/30 R 20. Karbonsko-keramičke kočnice spadaju u opcionu opremu.
S novim karbonskim karoserijskim elementima, novim detaljima u kabini koja je obložena kombinacijom kože i alkantare te prednjim sjedištima koja su “posuđena” iz modela M3 Competition, izuzetno atraktivan M3 CS zasigurno neće dugo biti u prodaji, jer će BMW širom svijeta ponuditi samo 1.200 primjeraka. Cijena još uvijek nije objavljena.