Na ovom modelu primijenjena su nova tehnološka rješenja koja poboljšavaju efikasnost u potrošnji električne energije, što je veoma bitno kod ovakvog tipa automobila.
Na E-Tron modelu opciono će se moći vanjski retrovizori zamijeniti sa kamerama te će se tako smanjiti otpor zraka i nivo buke u putničkoj kabini. E-Tron model koji bude opremljen sa kamerama umjesto retrovizora bit će uži za 15 centimetara, pa je jasno zbog čega je velika razlika u odnosu na klasične retrovizore.
Slika sa kamera prikazuje se na LED ekranima postavljenim između instrument table i vrata. Vozač može birati između tri različita moda pogleda, ovisno o situaciji u vožnji. Tako će tokom parkiranja biti jedan prikaz slike, a tokom vožnje drugi prikaz slike koja dolazi sa bočnih kamera.
Audi E-Tron bit će standardno opremljen sa prilagodljivim ovjesom koji će spuštati vozilo za 26 mm pri brzinama iznad 120 km/h čime se direktno smanjuje otpor zraka. Podvozje je potpuno zatvoreno kako bi se poboljšalo strujanje izraka ispod automobila, dok su prednji i zadnji dijelovi obloženi panelima.
Dobroj aerodinamici doprinose i aktivni poklopci za dovod zraka koji hladi pogonski sklop. Oni se po potrebi otvaraju i zatvaraju te tako direktno utiču na efikasnost aerodinamike. Bočni otvori na prednjoj strani sadrže dodatne kanale sa ciljem optimizacije protoka zraka. Aerodinamički su prilagođeni i veliki 19 inčni točkovi koji imaju male otvore, a na njuh su postavljene gume veličine 255/55 sa niskim otporom kotrljanja.
Audi najavljuje da E-Tron ima doseg sa jednim punjenjem veći od 400 km, za što je zaslužna velika lithium ion baterija od 95 kWh. Audi E-Tron moguće je puniti na brzom punjaču od 150 kWh kada se njegova baterija može napuniti za 30 minuta.
Zvanična premijera E-Tron modela bit će 30. augusta na Audi Summitu u Briselu, a na tržištu bi se trebao naći već početkom 2019. godine.