Bugatti Rimac krenuo s radom, novi hiperauti radit će se u Svetoj Nedelji

Rimac automobili službeno su udružili snage s Bugatti Automobilima pod nedavno najavljenom tvrtkom Bugatti Rimac d.o.o., priopćili su iz tvrtke.

Nova tvrtka, dodaju, ujedinjuje snage dviju kompanija koje zajedno nastavljaju s novim iskoracima u automobilskoj i tehnološkoj industriji. Osnivanje nove tvrtke koja ujedinjuje dvije marke podupire proizvođač sportskih automobila Porsche AG i jedan od najvećih proizvođača automobila na svijetu te dosadašnji vlasnik Bugattija – Volkswagen AG.

“Nakon kratke ali burne 10-godišnje povijest Rimac Automobila od osnutka u garaži, dolazimo do sljedećeg velikog koraka za kompaniju – spajanje sa Bugattijem u novoosnovanu tvrtku Bugatti Rimac, koja postaje dio Rimac Grupe”, stoji u priopćenju.

Rimac Technology – nova cjelina

Rimac Grupa bit će najveći dioničar tvrtke Bugatti Rimac s 55 posto udjela.

Mate Rimac će zadržati svoj udio u Rimac Grupi na 35%, Porsche na 22%, Hyundai Motor Groupa na 11% i ostalim ulagači na 32%. Razvoj i proizvodnja baterijskih sustava, pogonskih sklopova i ostalih komponenti za električna vozila visokih performansi, po kojima je Rimac poznat i kojemu vjeruju mnogi proizvođači automobila, bit će odvojen u novu cjelinu – Rimac Technology, koja će biti u 100-postotnom vlasništvu Rimac Grupe.

Porsche će imati ulogu strateškog partnera, Mate Rimac vodit će i Bugatti Rimac i Rimac Technology
“Bugatti Rimac kombinira jedinstvenost dvaju automobilskih i tehnoloških pionira. Poduzetnički pristup i tehnička stručnost Rimac Automobila te inovacije u sferi električnih vozila visokih performansi, zajedno sa Bugattijevim 112-godišnjim nasljeđem u dizajnu i inženjeringu te proizvodnji nekih od najpoznatijih svjetskih hiperautomobila, sada su spojeni u vodećoj tvrtki za hiperautomobile. Porsche će imati ulogu strateškog partnera te imenuje dva člana nadzornog odbora: Olivera Blumea, Predsjednika Porsche AG-a i Lutza Meschkea, Zamjenika Predsjednika i Financijskog Direktora Porsche AG-a.

Dosadašnje vodstvo i strateško usmjerenje Mate Rimca koje je dovelo do toga da su Rimac Automobili postali značajan igrač u industriji električnih automobila visokih performansi ističe ga kao idealnog kandidata da vodi novu tvrtku kao glavni izvršni direktor. Kao izvršni direktor Rimac Grupe, Mate Rimac vodit će i Bugatti Rimac i novu diviziju, Rimac Technology”; priopćeno je iz tvrtke.

Globalno sjedište kompanije Bugatti Rimac nalazi se u dosadašnjem sjedištu Rimac Automobila u Svetoj Nedelji, na periferiji Zagreba, ali će s vremenom prijeći u nedavno najavljeni Rimac Campus, vrijedan više od 200 milijuna eura, na 200.000 m2, u izgradnji u Svetoj Nedelji, koji će također biti dom Rimac Technologyja.

Razvoj hiperautomobila bit će u Svetoj Nedelji

Budući da je gradnja započela, zajedničko istraživanje i razvoj budućih hiperautomobila Rimac Automobili i Bugatti u konačnici će se odvijati u Rimac Campusu – koji bi trebao biti otvoren 2023. godine. Bugatti Rimac u sklopu nove kompanije počinje poslovati s 435 zaposlenika, od kojih će 300 imati sjedište u Svetoj Nedelji, a 135 u Molsheimu u Francuskoj.

Osim toga, 180 ljudi na lokaciji Bugatti Engineeringa u Wolfsburgu podržat će novu tvrtku, od kojih će dio biti integriran u ured Bugatti Rimac u Njemačkoj. Rimac Technology će imati preko 900 zaposlenika. Rimac Grupa time će se sastojati od preko 1300 zaposlenika na različitim lokacijama.

https://www.youtube.com/embed/KSnWEpwufLU

Ko čini Upravni odbor tvrtke?

Novi Upravni odbor kompanije Bugatti Rimac imenuje Christophea Piochona za glavnog direktora za operacije (COO). Ranije je obnašao dužnost generalnog direktora u Bugattiju i jamči nastavak operacija u tvornici u Molsheimu. Larissa Fleischer postaje financijska direktora (CFO). Prethodno je bila voditeljica kontrolinga u Porscheu u područjima digitalizacije i razvoja novih poslovnih modela. Emilio Scervo imenovan je glavnim tehnološkim direktorom (CTO), a prethodno je obnašao istu poziciju u Rimac Automobilima, gdje se pridružio nakon bogate karijere kao tehnički direktor u Aston Martinu, McLarenu, Mercedes AMG-u i Ferrariju.

Rimac Automobili i Bugatti nastavit će raditi kao zasebni brendovi i proizvođači, zadržavajući svoje proizvodne pogone u Zagrebu i Molsheimu, kao i distribucijske kanale.

Rimac Technology će nastaviti s inovacijama, razvijajući sustave i tehnologije vozila za mnoge globalne proizvođače automobila, s primjenom tehnologije i u budućim modelima Bugatti i Rimac.

Rimac: Teško je naći bolju kombinaciju od Rimca i Bugattija

Komentirajući prvi dan poslovanja kompanije Bugatti Rimac, Mate Rimac, izvršni direktor, kaže: “Čast mi je što ću voditi ovu novu kompaniju koja ujedinjuje snage dva brenda i započeti ono što će bez sumnje biti uspješno, revolucionarno i uzbudljivo novo poglavlje za sve uključene. Jako sam znatiželjan vidjeti utjecaj koji će Bugatti Rimac imati na industriju i radujem se razvoju inovativnih novih hiperautomobila i tehnologija.

Meschke: Vrlo sam optimističan

“Uvjeren sam da smo pronašli pravu mješavinu iskustva i znanja, inovativne snage i timskog duha za menadžment nove kompanije”, kaže Lutz Meschke, zamjenik predsjednika Izvršnog odbora i član Uprave za financije i IT u Porsche AG-u. “Zato sam vrlo optimističan. I budući da mi je projekt jako prirastao srcu, nastavit ću ga pomno i strastveno pratiti i u budućnosti.”

Porscheov direktor: Savršeno rješenje za sve
Oliver Blume, predsjednik Uprave Porschea, naziva ovo spajanje “savršenim rješenjem” za sve uključene: “Zajedno stvaramo automobilsku tvrtku visokih performansi. Uspjeli smo pozicionirati tradicionalni brend Bugatti s njegovom karizmom za budućnost na način koji stvara vrijednost. Bugatti utjelovljuje fascinaciju i strast, a Rimac ima veliku inovativnu snagu i tehnološko znanje.”




Izvor: Vijesti.ba / Index.hr

Related posts