Kako se i najavljivalo, Milan u potpuno novom izdanju naredne sezone

Milan i Adidas su ranije završili 10-godišnju saradnju, a Rossoneri su za novog sponzora izabrali Pumu.

“Puma i Milan su danas najavili zvanično dugoročno partnerstvo, koje spaja dva od najstrašnijih, ikoničnijih i ambicioznijih brendova u nogometnoj industriji. Efektivno, 1. jula 2018. godine Puma će postati naš zvanični partner, globalni i tehnički snadbjevač i zvanični licencirani partner”, poručili su iz Milana.

Puma je poznata po ugovorima s Arsenalom, Borussijom Dortmund, reprezentacijama Italije, Austrije, Kameruna, Obale Slonovače, Češke, Gane…

Također, igrači poput Grizemanna, Girouda, Agurea, Fabregasa, Balotellija, Reusa, Bellerina, Buffona i Toura vjerni su korisnici ove sportske marke.

Nije poznato koliko će trajati saradnja slavnog kluba i Pume, niti o kojem iznosu se radi.

“Drago mi je što mogu da objavim naše novo partnerstvo s Pumom. Želimo uzajamno poštovanje i zjaedničku strast za sportske i nogometne vrijednosti. Puma predstavlja veliki međunarodni brend i nastavit ćemo zajedno da se razvijamo na strateškom putu”, rekao je direktor Milana Marco Fassone.

sportsport.ba

Related posts