S drugom generacijom BMW-ovog modela X4 stižu bolje vozne osobine, više prostora i još naprednije “igračke”.
BMW je zvanično predstavio drugu generaciju svog SUV-a X4 s kojom nisu stigle velike vidljive promjene na skladnoj karoseriji, ali će kupci profitirati zbog sniženog težišta i povećanih dimenzija. U odnosu na prethodnika novi X4 duži je 76,2 i širi 35,6 milimetara, a putnicima na zadnjim sjedištima prijat će 53,3 milimetra veće međuosovinsko rastojanje.
Iako je veći od prve generacije, novi X4 ima 10 posto manji otpor zraka, a tome je pomogla činjenica da je ukupna visina niža za 2,54 milimetra.
U standarnu opremu automobila spadaju LED svjetla, centralni 10,25-inčni display multimedijalnog sistema, nekoliko najmodernijih sigurnosnih i sistema za asistenciju vozaču, trozonski klima-uređaj i panoramski stakleni krov, a s paketom M Performance stižu izraženija profilisana sjedišta i (umjesto sivih) crni detalji na karoseriji.
Osnovni model X4 xDrive30i pokreće dvolitarski četverocilindarski turbobenzinski motor koji raspolaže s 252 KS i 350 Nm najvećeg obrtnog momenta (što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h nakon šest sekundi), a za prijenos snage na obje osovine zadužen je 8-stepeni automatski mjenjač.
Iza oznake M40i krije se trolitarski 6-cilindarski turbobenzinski motor s kojim stiže 360 KS i 495 Nm najvećeg obrtnog momenta. Opremljen čvršćim ovjesom i kapacitetnijim kočnicama, M40i od 0 do 100 km/h stiže nakon 4,6 sekundi, a prijenos snage na obje osovine i u ovom slučaju obavlja se preko 8-stepenog automatskog mjenjača.
Novi X4 svoje će premijerno predstavljanje pred publikom imati na predstojećem Sajmu automobila u Ženevi, a informacija o ostalim benzinskim i dizelskim motorima na koje će moći računati evropski kupci još uvijek nema.