BMW je konačno pokazao svoj najjači novitet sezone, čija je premijera zakazana za septembar i frankfurtski salon automobila.
Kao što je i bilo najavljeno, M5 ispod poklopca ima 4.4 V8 M TwinPower Turbo motor koji u maksimumu daje 441 kW/600 KS pri 5.600 o/min i 750 Nm već od 1.800 o/min.
Tu je osam-stepeni automatik, a zahvaljujući prilagodljivom pogonu na sve točkove uhvati 100 km/h za 3,4 sekunde. Na 200 km/h je nakon 11,1 sekundi, a priča staje na 250 km/h, odnosno 305 km/h s opcijskim M Driver paketom.
Upravo je implementacija posebno prilagođenog xDrive pogona najveća novost u M5, a pridružen mu je Active M Differential. Vozač može birati između tri postave rada pogona, uključujući i tradicionalni stražnji pogon. Ono bitno je da se M5 nije udebljao. Čak naprotiv, s 1.855 kg je čak i lakši od generacije na odlasku.
Kad je riječ o estetici, valja biti objektivan i reći da je sve u skladu s očekivanjima. Njemački potpis sportske agresije iščitava se sprijeda putem agresivnijih odbojnika, dok bočnu liniju upotpunjuju 19-inčni naplatci.
Straga u oči upada četverostruki završetak ispuha, a informacije o vanjštini upotpunjuju podaci o aluminijskom poklopcu motora, karbonskom (CFRP) krovu i strujno oblikovanim kućištima retrovizora. I da, na popisu opcija je broj veća obuća, keramičke kočnice te niz dodataka koje ljubitelji ove krstarice već dobro poznaju.
BMW M5 u ponudu bavarske marke stiže u septembru po početnoj cijeni od 117.900 eura na njemačkom tržištu. U skladu s trendovima lansira se i specijalna First Edition serija od 400 primjeraka. Distancira se Frozen tamno crvenom bojom vanjštine, ekskluzivnom opremom, ali i cijenom uvećanom za 19.500 eura. Prve isporuke kreću na proljeće iduće godine.