Kantonalna bolnica je uz Univerzitet u Bihaću najbitnija javna ustanova, to su najbitnije ustanove u vlasništvu države, odnosno Kantona.

S obzirom da je jasno po reakcijama pojedinaca, koji rukovode ovim i sličnim ustanovama, da se prilozi koji kritikuju njihov rade doživljavaju kao kritiku njih lično, ovim putem u ime svih kolega koje se bave ovim ili sličnim poslom možemo da tvrdimo da su pojedina imena i prezimena nebitna, ono što je bitno je Kantonalna bolnica, bitan je Univerzitet u Bihaću.

Dakle, direktor, sadašnji ili bivši, rektor sadašnji ili bivši, potpuno su nebitni kada je riječ o želji da ove ustanove služe svrsi za koju su namijenjene. I to ne smije biti smao želja, već činjenica i obaveza.

I bez navođenja imena, već samo pojedinih slučajeva, postavlja se nekoliko pitanja, a jedno je ključno, šta se treba dogoditi da Vlada USK imenuje Upravne odbore, a oni nadziru rad rukovodioca domova zdravlja, bolnica, biblioteka, muzjea, arhiva i ako je učinjen niz propusta, ako ta ustanova ne funkcionira, da neko novi upravlja sa istom. Nisu više sporni ni politički igrači, vaši, naši, njihovi i tuđi, neka bude “vaš”, ili “naš”, ali ako ne radi posao, on mora otići. Po svemu sudeći nismo Japan da neko ode sam, ali postoji izršna vlast, Vlada i Upravni odbori.

Da li su ovi slučajevi dovoljni da Vlada i Upravni odbor poduzmu nešto, navest ćemo nekoliko, zvučnijih:

– doktorica koja je uhapšena, čiju nestručnost je negirao njen rukovodioc i nakon niza dokazanih slučajeva i dalje je istoj dozvolio da nanosi štetu građanima, ustanovi i budžetu (imena nisu navedena jer smo rekli da su nebitna)
– slučaj onkologije i jedinog onkologa (da li je sasvim slučajno da se to desi baš sad i danas po prvi put)
– slučaj neobavljanja “redovnih” operacija (svršen čin i da li se moglo prije blokada reagirati, kao što je ZZO reagirao, da li je rukovodioc bolnice trebao obavijestiti da nestaje “brašna u kući” i ko ga trebao nabaviti, ko je zakazao u lancu)
– slučaj CT aparata
– i na kraju priča iz naslova, u posljednjih nekoliko mjeseci – revolving kredit, “veliki” kredit za sve dugove, pozajmica ZZO i prikupljanje sredstava za transportni inkubator dok istovremeno po izvještaju federalnog revizora rukovodioc donosi Odluku o službenim telefonima čiji troškovi prelaze i preko 500 KM navodi se u izvještaju.

Vlada Unsko-sanskog kantona na potezu? Upravni odbor na potezu?

O operacijskim salama, prekobrojnim upošljavanjima, političkim smjenama načelnika pojedinih odjela ovaj put nećemo pisati. U budućnosti, možda.

(Izvor: USN.ba)