“Zeleni otoci” na Self Up kampanji u Bihaću

Danas je u Bihaću počela Self Up kampanja. Studenti Ekonomskih fakulteta u Banjoj Luci i Bihaću učestvuju u projektu Outreach for Undergraduate students (E4U), pod pokroviteljstvom Kancelarije specijalnog predstavnika EU u BiH (EUSR), zajedno sa kolegama sa 12 drugih fakulteta sa područja čitave Bosne i Hercegovine. U sklopu projekta imaju zadatak da kreiraju medijske kampanje za promociju uloge mladih u reformama koje se provode u BiH.

Šta je self UP kampanja?

Kao rezultat rada studenata Ekonomskih fakulteta u Banjoj Luci i Bihaću nastala je Self UP kampanja čiji je cilj da podstakne i ohrabri mlade da realizuju svoje poslovne ideje i pokrenu sopstvene biznise.

Prvi dio Kampanje je obuhvatao aktivnost pod nazivom Self UP iskustva kroz koja je projekat predstavljen studentima Univerziteta u Banjoj Luci i Bihaću u decembru 2016. i januaru 2017. godine.

Naredna aktivnosti, odnosno centralni događaj Self UP kampanje je Self UP akademija čiji je cilj da kroz interaktivni pristup mladi iz ova dva grada steknu potrebna znanja, te se odvaže na realizaciju svoje ideje, odnosno pokretanje svoga biznisa.

Treći, i ujedno i posljednji dio kampanje čini aktivnost pod nazivom Self UP umrežavanje, na kojoj će biti prezentovani rezultati znanja prikupljenog tokom akademije i njegove primjene na konkretnim idejama učesnika.

Namjenjena je mladim ljudima koji imaju određene poslovne ideje ili žele da pokrenu sopstveni biznis i budu preduzetnici u budućnosti. A svi oni koji pokažu interesovanje da svoje ideje prezentuju, imaće priliku da iste predstave 5. Februara u Bihaću odnosno 11. u Banjoj Luci, tokom aktivnosti Self UP umrežavanje.

Danas su na self UP radionici bili i “Zeleni otoci” iz Bosanske Krupe a izjavu možete poslušati u video priligu

Related posts