Iz Bečkih vrtića navode da oni kao prva obrazovna institucija stvaraju okvir za proces učenja jezika, pa je tako angažovano 250 nastavnika za unapređenje govora i jezika za čak 30 maternjih jezika.
Odjel za integracije i diverzitet Grada Beča (MA17) višejezičnost djece i mladih pomaže i kroz projekat Kumova za čitanje. Radi se o bilingvalnim dobrovoljcima koji čitaju djeci na njihovim maternjim jezicima.
I bečki Narodni univerzitet (VHS), odnosno ustanove za obrazovanje odraslih, zalažu se za obnavljanje znanja maternjeg jezika i gubitka izvornih jezika i organizuju osim njemačkog kurseve za 60 drugih jezika.
Za osobe koje vole opuštenije okruženje za jezičku nastavu tu je inicijativa „Kafić jezika“ koju podržavaju udruženje Station Wien i MA17. Ideja ovog projekta je da svako može ponuditi da podučava svoj maternji jezik ili nauči novi kroz razgovore za stolom i sa nenastavnim kadrom.
UNESCO je Međunarodni dan maternjeg jezika pokrenuo 21. februara 2000. godine s ciljem unapređenja jezičke i kulturne raznolikosti i višejezičnosti. Obilježavanjem ovog dana slavi se jezik kao dio kulturnog identiteta govornika i višejezičnost i nastava stranih jezika kao ključ za međusobno razumijevanje i poštovanje.