Foto: ÖBB Philip Horak
Međunarodna organizacija za zaštitu potrošača “Consumer Choice Center” u svom evropskom poretku željezničkih stanica za 2021. godinu ocjenjivala je iskustvo putnika na 50 najvećih stanica.
Glavna željeznička stanica u Beču, izgrađena 2015. godine, zauzela je drugo mjesto, saopćeno je iz Eurocomm-PR-a Sarajevo.
Bečki “Hauptbahnhof” ne privlači pažnju samo svojim karakterističnim dijamantnim krovom, već je i iz perspektive putnika odnosno korisnika jedan od najboljih. Kriteriji koji su se ocjenjivali uključuju dostupnost, čistoću, izbor restorana, broj odredišta i pristup besplatnom internetu. Prvo mjesto u poretku zauzela je stanica u Leipzigu. Željeznička stanica “St. Pancras” u Londonu zauzela je treće mjesto, a četvrto dijele “Amsterdam Centraal” i moskovska Kazanjska stanica.
– Ovo je lijepa potvrda našeg svakodnevnog rada. Želimo boravak naših putnika na Glavnoj bečkoj stanici učiniti tako ugodnim iskustvom da će u sljedećem rangiranju završiti na prvom mjestu – rekao je izvršni direktor ÖBB-a Andreas Matthä.
Glavna željeznička stanica u Beču impresionirala je pozitivnim putničkim iskustvom, visokim nivoom čistoće i opsežnim uslugama, ali i ekološkom prihvatljivošću. Naime, fotonaponski sistem od 1.200 m² na krovu koristi se za napajanje stanice, a dio energije za grijanje i hlađenje se dobija geotermalnim putem.
Izvor: Vijesti.ba / FENA