Facebook uvodi nove mjere

Facebook je i dalje odlučan u tome da ograniči pristup podacima nakon Cambridge Analytica skandala.

TechCrunch je objavio da društvena mreža pokreće alatku za sertifikaciju, koji od oglašivača zahtijeva da se obavežu da su dobili dozvolu korisnika prije upotrebe e-mail adrese za ciljano reklamiranje.

Kompanija je dodala da alatka nije odgovor na neki specifični incident. Međutim, Facebook očekuje da preispita svoje angažovanje sa eksternim partnerima za analizu podataka, kako bi osigurala da oni rukuju informacijama na odgovoran način.

Bez obzira na to da li je ovo reakcija na Cambridge Analytica incident ili ne, nema sumnje da Facebook radi na tome da poboljša svoje kontrole privatnosti od trenutka od kada je skandal o razmjeni podataka postao javan.

Pored restrikcija koje su uvedene za eksterne provajdere podataka, nedavno je uveden jednostavniji način za upravljanje i brisanje podataka na telefonima. Facebook sada želi da korisnici znaju šta dijelite i gdje ti podaci odlaze.

Glavna stvar će ovde svakako biti implementacija i kako će ovaj alat za dozvolu funkcionisati. Facebook je odbio da objavi više informacija o ovome.

(NN/benchmark)

Related posts