Dok se putnici žale, iz Željeznica FBiH tvrde da su zadovoljni

Nedavno je na jednom portalu osvanulo pismo nezadovoljne putnice koja se požalila na usluge Željeznica Federacije BiH, a koje je koristila 16. i 29. jula, navodeći da ih više neće ni koristiti.

“Imam jako loše iskustvo sa Željeznicama FBiH, na željezničkoj postaji u Mostaru. Iako smo primorani da uz kupovinu karte platimo dodatnu marku za rezervaciju sjedišta. Ukrcaj putnika je trajao oko 40 minuta, jer su otvorili samo jedna vrata voza ispred kojih je kondukter propuštao jednog po jednog putnika. Voz koji je po planu trebao da krene u 19.54 iz Mostara, krenuo je tek u 20.42 sati”, navela je ogorčena putnica.

Iako su iz Željeznica FBiH još ranije rekli da će svi putnici imati besplatnu WiFi mrežu, ova putnica tvrdi da od toga nema ništa, jer ta usluga ne funkcioniše.

Drugo neugodno iskustvo doživjela je, kaže, 16. jula u vozu koji je saobraćao na relaciji Bihać – Sarajevo.

“Iako smo se unaprijed raspitali u vezi sa spavaćim kolima i od ŽFBH dobili informaciju da je ta opcija svakako u ponudi, kada smo stigli na željezničku stanicu Bihać, na blagajni su nam rekli da je garnitura u kvaru i da te ponude nema. Bili smo primorani da se sa djecom vozimo u običnim sjedalima više od osam sati. Nakon manje od pola puta, u bifeu je nestalo zaliha. Da ne govorimo o tome da je bar-vagon opremljen najsuvremenijom kuhinjskom opremom, a da u ponudi nema ništa osim grisinija, nekoliko vrsta sokova i kafe”, navodi se u postu.

Iz Željeznica FBiH odgovorili su nam da se saobraćaj na prugama ŽFBiH odvija sigurno i u redovnim terminima. Međutim, povremeno, usljed vanrednih događaja, može doći do odstupanja reda vožnje, o čemu nadležni obavijeste putnike. Osvrćući se na pojedinačne primjedbe, ističu da je “prema dnevnom izvještaju Službe za izradu, izvršenje i praćenje izvršenja reda vožnje od 29. jula kašnjenje voza broj 1722 u polasku iz stanice Mostar iznosilo 56 minuta. Razlog je čekanje veze iz Neuma u stanici Čapljina 30 minuta, te 26 minuta u Mostaru – ulazak putnika u voz. Iskreno žalimo što su putnici morali čekati. Nažalost, takve stvari povremeno se dešavaju u željezničkom i cestovnom saobraćaju”, pojašnjavaju iz ŽFBiH.

Dalje tvrde da je 15. jula u sastav voza broj 714, koji saobraća na relaciji Sarajevo – Bihać, iz tehničkih razloga uvrštena dnevna talgo-garnitura, umjesto obavezne noćne. Povratak navedene dnevne garniture koja ne posjeduje vagon za spavanje, u sastavu voza broj 715, sljedećeg dana 16. jula na relaciji Bihać – Sarajevo onemogućio je izdavanje posteljnih karata za taj datum.

Korištenje spavaćih kola se, inače, dodatno plaća. Za upotrebu postelje u kolima za spavanje, pored važeće vozne karte drugog razreda za određenu relaciju, putnik treba kupiti i posteljnu kartu.

Cijena kategorije double iznosi 25 KM po postelji za jedan smjer.

“Da su putnici koji koriste naše usluge zadovoljni, potvrđuje podatak da smo ih u prvih šest mjeseci ove godine u odnosu na isti period prošle prevezli 51.000 više”, kažu iz ŽFBiH.

oslobodjenje.ba

Related posts