Vodeći evropski magazin za maloprodaju, European Supermarket Magazine (ESM), objavio je novi tekst o BiH, u kojem se konstatuje velika ekspanzija domaćih trgovačkih lanaca.
Magazin se najprije poziva na istraživanje Euromonitora u kojem se navodi da su problemi u Agrokoru popravili poziciju drugih igrača na maloprodajnom tržištu u BiH. Najviše je profitirao Bingo, koji je tržnišni lider, prenosi BiznisInfo.
Trenutno iza sedam od 10 najvećih lanaca u BiH stoji domaći kapital.
Magazin podsjeća da je Bingo u decembru otvorio supermarket u tržnom centru Alta u Sarajevu, čime je povećao broj radnji na 187.
Istog mjeseca je lanac mojMarket otvorio 22. prodavnicu u Banjoj Luci.
Još jedan lanac koji se snažno širi je Tropic, koji je lani otvorio nove radnje u Prijedoru, Bijeljini i Bratuncu, čime je povećao broj trgovina na 56.
ESM dalje piše da je kompanija Robot objavila javni poziv za kupovinu nekretnina na kojima namjerava otvarati tržne centre.
Ova kompanija, koja je jedna od 5 vodećih na maloprodajnom tržištu, upravlja sa 26 tržnih centara, od kojih je posljednji otvoren u Velikoj Kladuši na 6.000 kvadrata.
Kompanija će uložiti još 60 miliona u novih 20 do 30 centara u naredne tri godine.
Tri lokacije su već poznate, a to su Breza, Banovići i Novi Travnik, gdje će radovi početi u naredna tri mjeseca.
Na kraju, kompanija Fructa Trade koja se bavi maloprodajom i veleprodajom, u decembru je otvorila novu radnju u Petrićevcu u Banjoj Luci, čime je povećala broj trgovina na 33.
Njene radnje rade pod brendom Hiper Kort i Super Kort, a firma ima jedan centar i u susjednoj Srbiji.