Amel Kovačević: Akviziciju Telemacha BH privodimo kraju u što skorijem roku

Nakon izuzetno uspješne poslovne godine, BH Telecom nastavlja potvrđivati svoj status vodećeg telekom operatera u Bosni i Hercegovini. Kompanija je 2024. godinu završila s rekordnim prihodima i rastom korisničke baze.

Posebnu pažnju protekle godine, privukla je i najava moguće akvizicije Telemacha, potez koji bi mogao promijeniti kompletnu tržišnu sliku. Upravo o ovim temama za Klix.ba govori generalni direktor BH Telecoma Amel Kovačević.

Kako biste ocijenili poslovne rezultate BH Telecoma u 2024. godini? Koji su ključni pokazatelji iz izvještaja koje biste istakli?

Poslovna 2024. godina za BH Telecom bila je jedna od najuspješnijih u historiji kompanije. Ostvarili smo snažan rast prihoda i dobiti, što potvrđuje stabilnost našeg poslovanja. Ako govorimo o brojkama, ukupni prihodi kompanije dostigli su 556 miliona KM, najvećim u posljednjih deset godina. Na osnovu ovakvih podataka, smatram da možemo govori o efikasnijem upravljanju troškovima, ali i pametnim investicijama. Kao kompanija u većinskom vlasništvu Federacije BiH, imamo odgovornost, ali i podršku da ulažemo tamo gdje je to najpotrebnije, a to je u modernu, dostupnu i sigurnu digitalnu infrastrukturu širom BiH. Dodatnu potvrdu našeg rada predstavlja i istup premijera Federacije BiH Nermina Nikšića na otvaranju Sajma privrede u Mostaru prije dva dana, gdje je BH Telecom prepoznao kao primjer javnog preduzeća koje ide naprijed uprkos izazovima i pokazuje snagu i stabilnost. Posebno je naglasio da BH Telecom ne samo da odolijeva pričama o propadanju, već ide korak dalje, širi se, investira i planira stratešku akviziciju. To je najbolji pokazatelj da sistem može funkcionisati kada postoji vizija i odgovorno upravljanje.

Koji segmenti poslovanja su ostvarili najveći rast, a gdje vidite prostor za poboljšanje?

Najveći rast zabilježen je u mobilnoj telefoniji, prodaji uređaja i uslugama poput Moja TV. Značajan broj novih korisnika nam pokazuje da ljudi vjeruju u našu ponudu, ne samo kao telekom operatera, već i kao digitalnog partnera. S druge strane, prostor za dodatni napredak vidimo u segmentima digitalnih usluga i personalizacije korisničkog iskustva. Težimo tome da budemo pokretačka snaga digitalne transformacije bh. društva, jer BH Telecom zaista ima resurse da to i bude.

Kakvi su finansijski rezultati BH Telecoma u 2024. u poređenju s prethodnim godinama?

Ako bismo napravili poređenje s prethodnim godinama, 2024. se izdvaja kao godina snažnog iskoraka. Bruto dobit je porasla za 19,5 miliona KM, odnosno 36 posto u odnosu na prošlu godinu i predstavlja najveći iznos dobiti od 2016. godine, dok su ukupni prihodi povećani za 25,2 miliona KM. Ovi podaci govore o kvantitativnom rastu, ali i o kvalitetnijem poslovanju. Uspjeli smo balansirati rast prihoda s racionalizacijom troškova i povećanjem efikasnosti. To šalje jasnu poruku da BH Telecom ostaje finansijski snažan, stabilan i spreman za buduće izazove i investicije.

Koliko se povećao broj korisnika BH Telecoma u 2024. godini?

Ono na šta smo posebno ponosni jeste upravo rast korisničke baze. Broj korisnika povećan je za 23.000, što znači da danas BH Telecom koristi više od 2,1 milion ljudi, što nas dodatno učvršćuje kao lidera na tržištu. To jasno pokazuje da sve veći broj ljudi prepoznaje kvalitet naše mreže, atraktivnost paketa i pouzdanost usluge. Drago nam je vidjeti da korisnici biraju BH Telecom ne samo zbog cijene, već i zbog vrijednosti koju dobivaju.

Kako ste unaprijedili korisničku podršku i zadovoljstvo korisnika?

Unapređenje korisničkog iskustva nam je i dalje među glavnim prioritetima. Tokom 2024. godine prošireni su kapaciteti na 275 baznih stanica, te je postavljeno 115 novih baznih stanica. Poboljšali smo više servisa, uključujući automatsku aktivaciju VoLTE usluge, koja omogućava jasnije i stabilnije pozive putem 4G mreže. Ponosni smo i na saradnju s Appleom, zahvaljujući kojoj korisnici iPhone uređaja sada imaju direktnu podršku, dodatne funkcionalnosti i produženu garanciju. Sve ove promjene doprinose većem zadovoljstvu korisnika i jačaju povjerenje u naš brend.

Kako vidite budućnost telekomunikacijske industrije u BiH i kakvu ulogu BH Telecom planira igrati u daljoj digitalizaciji društva?

Telekomunikacijska industrija postaje kičma digitalnog društva. Vjerujemo da je BH Telecom pozicioniran kao stub digitalne transformacije BiH. Naša misija je da kroz dostupnu i naprednu infrastrukturu omogućimo prelazak na pametna rješenja u obrazovanju, zdravstvu, administraciji i biznisu. Budućnost je digitalna, a BH Telecom je tu da osigura da svi segmenti društva imaju jednak pristup tim mogućnostima.

U kojoj fazi je planirana akvizicija Telemacha BH?

Trenutno se akvizicija nalazi u proceduri razmatranja pred Konkurencijskim vijećem BiH, dok paralelno traju intenzivni pregovori oko zaključenja ugovora o prodaji. Naš cilj je da, po dobijanju svih potrebnih regulatornih saglasnosti, proces uspješno privedemo kraju u što skorijem roku. Uvjereni smo da će ovaj korak predstavljati važnu prekretnicu za BH Telecom, otvarajući prostor za dalji rast, tehnološke iskorake i snažniju prisutnost na regionalnom tržištu.

Izvor: Klix.ba

Related posts