Od 1. januara 2021. godine, račune za utrošenu električnu energiju bit će moguće platiti putem mobilne aplikacije, koju je Elektroprivreda uvela u sklopu aktivnosti digitalne transformacije poslovanja, te putem Pošte i komercijalnih banaka, piše portal freshpress.info.
U cijeloj BiH bit će zatvorena naplatna mjesta po poslovnicama ovog javnog poduzeća, a zvanična odluka uprave bit će saopćena javnosti iduće sedmice.
“Ukidanje šalterske naplate računa i digitalizacija sistema ne prati socijalna osjetljivost prema korisnicima usluga Elektroprivrede, koji iz raznih razloga ne mogu koristiti internet za te svrhe. Još je nejasno na koji način će sve biti izvedeno, ali malo je vjerovatno da će banke, putem kojih će račune plaćati dosta naših penzionera, smanjivati i prilagođavati cijenu provizije na svoje usluge”, komentariše predsjednica Udruženja potrošača Tuzle Gordana Bulić.
Za očekivati je i dodatne teškoće potrošačima električne energije koji trebaju riješiti neki problem sa prethodnim uplatama i onima koji imaju potrebu za reklamacijama, određenim provjerama ili pritužbama na usluge Elektroprivrede.
Iz ovog javnog poduzeća, s druge strane, poručuju da se radi o jednostavnom, sigurnom i brzom načinu plaćanja računa. Cijela transakcija obavljat će se besplatno, u roku od maksimalno pet sekundi, skeniranjem QR coda, a aplikacija je dostupna na Google Play i App Store.
Odluka s pojedinostima korištenja OPA aplikacije i s njom zvanična najava ukidanja šalterskog plaćanja računa za električnu energiju, bit će objavljena tokom iduće sedmice, saznajemo u Elektroprivredi.
Izvor: RTVUSK