Kompanija Audi je predstavila obnovljeni model R8, koji će se u prodaji pojaviti naredne godine.
R8 je uprkos glasinama zadržao atmosferski 5,2-litarski V10 motor, što znači da prelaska na manji V6 motor s turbopunjačem nije bilo. Naprotiv, pomenuti V10 je sada još snažniji, a automobil je dobio i napredniju tehnologiju kako bi bio “oštriji” na cesti.
Dizajneri su i vizuelno R8 učinili oštrijim što se vidi na prednjem dijelu, dok se nazad ventilacijski otvor proteže duž cijelog repa, a difuzor je više istaknut. Promijenjen je i motorni prostor te je sada tu trodjelni poklopac koji sakriva komponente poput zračnog filtera. Osnovni R8 ima crne detalje eksterijera visokog sjaja, dok R8 V10 Performance Quattro (novo ime za R8 V10 Plus) ima mat titanijumsku završnu obradu. Karbon visokog sjaja je opcija za oba modela, a u ponudi je i opcioni polimerski prednji spliter ojačan karbonskim vlaknima čime je ušteđeno 2 kg težine.
R8 je doživio i promjene unutrašnjosti, ali samo manje, jer se radi o bojama.
Standardni R8 V10 sada razvija 562 KS i 550 Nm obrtnog momenta, što znači povećanje od 30 KS i 10 Nm u odnosu na prethodnika. Coupe od 0 do 100 km/h sada ubrzava za 3.4 sekunde, dok je kabrioletu potrebno 3,5 sekundi. Maksimalna brzina coupea iznosi 324 km/h, a kabrioleta 322 km/h.
Audi R8 V10 Performance Quattro pokreće 5,2-litarski V10 motor koji sada isporučuje 612 KS i 580 Nm obrtnog mementa što je povećanje za 9 KS i 20 Nm. Do stotke stiže za 3,1 sekundu, a Spyder za 3,2 sekunde. Coupe dostiže maksimalnih 331, a Spyder 329 km/h.
Inžinjeri su poradili n na ovjesu tako da se sada modovi vožnje više razlikuju, a tu su i tri nova podešavanja koja se odnose na suhu, vlažnu i snijegom pokrivenu podlogu. Promjene kontrole stabilnosti omogućavaju da se najbolji model prilikom kretanja brzinom od 100 km/h zaustavi za 1,5 metara ranije (kraće), odnosno 5 metara ranije ukoliko se radi o brzini od 200 km/h.
Prodaja obnovljenog modela R8 u Evropi počinje u prvom kvartalu naredne godine.