Facebookova aplikacija za razmjenu poruka WhatsApp počeće naplaćivati kompanijama slanje marketinških i korisničkih poruka, nakon što se ta društvena mreža suočila s usporavanjem rasta prihoda i svog korištenja.
Takav potez omogućiće Facebooku, njegovom vlasniku, da zaradi novac od WhatsAppa. Kompanije će putem te platforme moći davati informacije i usluge, kao što su datumi isporuke ili razne propusnice. Zauzvrat, kompanije će morati platiti naknadu za potvrđenu isporuku.
Koliko će koštati?
Poruke će koštati između 0,5 i 9 centi, zavisno o zemlji u kojoj se korisnik nalazi. Mogu biti automatizovane ili poslane od strane korisničke službe. Navedena cijena pokazuje da će upotreba te mogućnosti u nekim slučajevima biti skuplja od slanja SMS poruke.
Kao i druge poruke poslane putem te aplikacije, one će biti šifrirane, što znači da ih WhatsApp neće moći čitati. Prevoznička kompanija Uber, online trgovina Wish i turistički servis Booking.com su među prve tri kompanije koje će prihvatiti nove uslove. Ukupno tri miliona kompanija aktivno koristi WhatsApp.
WhatsApp i Facebook
Facebook je platio 19 milijardi dolara za kupovinu WhatsAppa 2014.godine, a već duže vrijeme traži način kako zaraditi od te aplikacije u periodu kada mu rastu troškovi zbog poboljšanja privatnosti te rješavanja problema zavisnosti korisnika o društvenim mrežama.
Naime, Facebok je najavio u srijedu da će korisnicima ponuditi alat kojim će moći ograničavati koliko vremena u jednom danu provode koristeći njegove aplikacije i Instragram te da će primati obavijest kada premaše vremensku granicu korištenja koju će sami definisati.
(tportal.hr)