Najluksuzniji na svijetu: Novi Phantom je tiha krstarica na točkovima

Rolls Royce predstavlja novi Phantom, najluksuzniji i vjerovatno najbolji automobil koji je svijet ikada vidio.

Bitno je kazati da Rolls Royce tek minimalno podliježe trendovima i predstavlja nasljednika koji dostojno nastavlja plemeniti niz, njegujući vrijednosti slavnih prethodnika.

Već u prvom kontaktu limuzina jasno daje do znanja koliko je plemenita kreacija. Posebno sprijeda, gdje iznad tradicionalne maske stoji ponosno Spirit of Ecstasy, kipić koji je bio i ostao sinonim za savršenstvo u autoindustriji. Novina je to da je sada postavljen 15-ak milimetara više, a spomenuta impozantna maska je prvi put integrirana u karoseriju vozila. Obrubljuju je laserska svjetla, najbolja ikad ugrađena u automobil, s projekcijom svjetlosnog snopa debelo preko 600 metara, kažu u Rolls Royceu.

Na dizajn automobila ne treba trošiti previše riječi. Upečatljiv poput palače i elegancijom dostojan eksponata u najprestižnijim galerijama, ovaj automobil optočen je superlativima. Nikad jedan automobil nije dobio tako veliki komad od nehrđajućeg čelika s ručno ispoliranom površinom. Phantom je postavljen na 22-inčne felge, dok će straga u oči upasti sjaj svjetala kakav vidimo samo u draguljarnici.

Još impresivniji je interijer, preplavljen luksuzom i ekskluzivnim materijalima. Primjera radi, prednja sjedala su dobila drvenu oplatu, baš kao i Eames Lounge stolica iz 1956. godine, vjerovatno najpoznatiji komad namještaja u povijesti. Iza drvene oplate kriju se stolići, ali i moćna multimedija, a sve se rastvara i otvara pritiskom na tipku. U fokusu je dakako stražnji dio kabine, gdje će se vlasnik redovito nalaziti. A tu se nudi sve, pa i nekoliko konfiguracija sjedala, uključujući i ona za spavanje.

Ispred vozača su dva 12,3 inčna TFT zaslona, analogni sat i obilje najfinijih materijala. Posebna pažnja posvećena je ugođaju u vožnji. Osmi po redu Phantom je najtiši automobil na svijetu. Ugrađeno je oko 130 kg zvučne izolacije, dok su gume izvedene u Silent Seal tehnologiji sa slojem pjene koja reducira buku za još devet decibela. Epilog je da je novi Phantom pri brzini od 100 km/h oko 10% tiši od prethodnika. U kompaniji kažu da je automobil toliko tih da su inženjeri morali mjerne instrumente kalibrirati više puta kako bi se uvjerili da ispravno rade.

Ovako prestižnu krstaricu “smije” pokretati samo V12 motor. Nema mjesta eksperimentiranju, pa je u Phantom ugrađen 6.7 V12 twin-turbo dragulj, sada s 571 KS i 900 Nm. Usaglašen je s osmostepenom automatikom, a ima zadatak pokretati prvog Phantoma s aluminijskom “Architecture of Luxury” platformom. Trideset posto je čvršća od dosadašnje, a zahvaljujući prilagodljivosti moći će je koristiti svi budući modeli u gami, pa i prvi crossover Cullinan.

Osim što sa četiri kamere snima okolinu i prilagođava odziv ovjesa, upravljača i mjenjača, ovaj automobil je i vraški brza lađa. Iako ima gotovo tri tone, 100 km/h će uhvatiti za nevjerojatnih 5,3 sekundi. Pridodamo li svemu samoprilagodljivi zračni ovjes i obilje modernih tehnologija, jasno je kako je stvoren automobil dostojan imena koje predstavlja.

Related posts