Žestok rat Muska i reklamne industrije zbog 'bojkota' oglašavanja na X-u

Kompanija X Elona Muska optužila je grupu velikih oglašivača za kršenje antimonopolskih propisa u novoj tužbi tvrdeći da se grupa urotila da “bojkotira” oglašavanje na platformi.

U tužbi se tvrdi da se uticajna grupa reklamne industrije organizirala “da kolektivno uskrati milijarde dolara oglašavanja s Twittera” jer je grupa bila zabrinuta da je platforma odstupila od standarda sigurnosti brenda nakon Muskove akvizicije krajem 2022.

Grupa je Globalna alijansa za odgovorne medije, poznata i kao GARM, dobrovoljna inicijativa reklamne industrije koju vodi Svjetska federacija oglašivača koja ima za cilj pomoći brendovima da izbjegnu da se njihove reklame pojavljuju uz nezakonit ili štetan sadržaj.

GARM broji više od 100 istaknutih kompanija kao članice. Četiri od tih kompanija – CVS, Unilever, Mars i danska energetska kompanija Ørsted – također su imenovane kao optužene u tužbi, koja je u utorak podnesena federalnom sudu u Teksasu.

Tužba je najnoviji pokušaj X-a da oživi svoju osnovnu reklamnu djelatnost, koja je propala od Muskovog preuzimanja. Mnogi brendovi su povukli svoju potrošnju zbog zabrinutosti da bi se njihovi oglasi mogli prikazivati ​​uz dezinformacije ili govor mržnje, što je i sam Musk povremeno promovirao. Tužba također nastavlja Muskovu naviku da se svađa s oglašivačima na čiji se novac oslanja; prošle godine, rekao je brendovima koji su napustili platformu da se “j..u”.

GARM nije odmah odgovorio na zahtjev za komentarom tužbe.

Članovi GARM-a “pristaju da usvoje, implementiraju i sprovode GARM-ove standarde za sigurnost brenda, uključujući i uskraćivanje reklamiranja na platformama društvenih medija za koje GARM smatra da nisu u skladu sa standardima sigurnosti brenda”, navodi se u tužbi. Nakon što je GARM javno pozvao X, tada poznat kao Twitter, da poštuje standarde sigurnosti svog brenda nakon Muskovog preuzimanja, mnoge kompanije povezane s GARM-om “naglo su prekinule ili oštro ograničile kupovinu reklama”, navodi se u tužbi.

Međutim, GARM na svojoj web stranici napominje da se “ne miješa u odluku člana da li će ili ne uložiti reklamne resurse na određenu web stranicu ili kanal.”

Tužba nastoji spriječiti GARM da nastavi da daje preporuke u vezi oglašavanja na X, kao i nespecificiranu novčanu štetu.

Izvor: Vijesti.ba

Related posts