Aktuelna generacija “meganea R.S.” raspolaže sa 280 KS i 290 Nm okretnog momenta koje dobija iz 1.8 litrenog turbo benzinskog motora. Za najveće ljubitelje “megane R.S.” modela francuski proizvođač spremio je još snažniju izvedbu koja je tradicionalno nazvana “trophy”.
Motor koji pokreće “megane R.S. trophy” isti je kao kod standardnog R.S. modela, ali mu je snaga povećana na 300 KS, kao i najveći okretni moment na 420 Nm. Više snage dobijeno je modifikacijama na turbo punjaču i ispušnom sistemu.
“Megane R.S. trophy” dostupan je sa šeststepenim ručnim mjenjačem ili automatskim sa dvije spojke. “R.S. trophy” serijski je opremljen Cup podvozjem koje je dostupno kao opcija na običnom “R.S.” što znači da “R.S. trophy” ima manji razmak od tla i Torsenov zatvarač diferencijala.
“Megane R.S. trophy” dobio je i nove kočione diskove, kao i 19 inčne aluminijske felge na kojim su postavljene Bridgestone gume.
U unutrašnjosti je “trophy” oplemenjen posebnim Recarovim sjedištima koja su presvučena alcantarom.