Pripremljen u renomiranoj njemačkoj tuning kompaniji AC Schnitzer, BMW M235i (ACL2) stazu Nürburgring Nordschleife prošao je za 7 minuta i 25,8 sekundi.
Izgleda da ostvarena vremena kruga na stazi Nürburgring Nordschleife nisu više samo bitna proizvođačima sportskih automobila, jer se u bespoštednu jurnjavu za slavom uključuje i sve više tuning kompanija čije kreacije na temu, dokazano, imaju šta da ponude.
Na Nürburgring je među posljednjima stigao i AC Schnitzerov BMW M235i koji je njemačka tuning kompanija u konceptnoj formi premijerno predstavila na prošlogodišnjem Sajmu automobila u Ženevi.
U međuvremenu, ACL2 koji pokreće trolitarski 6-cilindarski redni biturbo motor (570 KS) sada se može kupiti i koristiti na javnim cestama, a kroz „zeleni pakao“ protutnjao je za 7 minuta i 25.8 sekundi, što ga je na listi najbržih izbacilo iznad modela M4 GTS koji je bio najbrži cestovni BMW čije je vrijeme (7:27.88) mjereno na Nürburgringu.
Dodatno pojačan motor koji BMW koristi u modelima M3/M4 samo je dio priče o Schnitzerovom M235i (ACL2), jer je automobil dobio novi komplet 20-inčnih točkova, nekoliko karbonskih karoserijskih elemenata (uključujući i zadnji spojler), podesivi ovjes, kapacitetnije kočnice i novi izduvni sistem.
Smanjenju mase dodatno su doprinijela dva ultralagana sportska sjedišta, ali i izbacivanje zadnjih sjedišta. Automobil koji je na stazi vozio trkač Markus Oestreich od 0 do 100 km/h stiže nakon 3,9 sekundi i bez limitatora razvija 330 km/h.