Bugatti Divo je nova igračka za najbogatije čije će čari iskusiti samo najhrabriji ljubitelji utrka.
Sukladno najavama Bugatti je u Pebble Beach doveo svoj novi model strogo limitirane naklade. Zlobnici se reći kako se radi o “tuniranom” Chironu, pa čak i još jednom pomalo marketinškom triku na kojem bi Bugatti htio dobiti na ekskluzivnosti i dodatno zaraditi. Oni drugi pak mogu slaviti jer Bugatti je izgleda uspio napraviti malo čudo, a to je da brutalno snažan automobil nemale mase učini brzim na pisti.
Pritom u Bugattiju naglašavaju kako je sa Chironom malo toga zajedničko. Teško, jer već silueta automobila otkriva poznato porijeklo, sada s novim licem. Kažu i kako je novi dizajn automobila s dobrim razlogom, a to je poboljšati downforce. I Divo se drži asfalta s dodatnih 90 kg potisne sile.
Drugi drastični napredak je napravljen u području hlađenja kočnica strujom zraka, kao da nam hoće reći kako su Bugattijevi konstruktori dobrano hodočastili u zračnom tunelu. I krov je dobio svoje, usisni kanal NACA strujnog poprečnog presjeka, a sve kako bi uz što manje otpora što više zraka ušlo u motorni prostor.
A tamo je i dalje 8.0 W16 quad turbo monstrum, i to sa istih 1.500 KS. Makismalac je sada limitiran na 380 km/h, a stražnje krilo još veće i s još boljom karakteristikom zračne kočnice. Prevedeno, Divo mora ići na trkaću stazu pokazati koliko je bolji od 35 kg težeg i duplo jeftinijeg Chirona.I pritom opravdati sva ulaganja kroz koja je s njim Bugatti prošao. A njih je definitivno bilo, samo je pitanje u kojoj mjeri.
Da, Bugatti Divo ima doista početnu cijenu od pet miliona eura! I svih 40 primjeraka je unaprijed prodano na neviđeno. 8 sekundi brže odvezen krug (od Chirona) na Nardu je očito vrijedan toga.