Kupci se najviše vraćaju Toyoti, FIAT-u i ne baš

Kvalitet, zadovoljstvo, održavanje cijene u preprodaji su neki od faktora koji privlače kupce određenim brendovima i čine ih vrijednim, ali jedan od posebnih je lojalnost.

Ta lojalnost se ogleda prije svega u tome da li vlasnik/ca automobila prilikom zamjene vozila i dalje kupuje isti brend.

To umnogome ukazuje na to da li određeni proizvođač pravi vozila koja se sviđaju ljudima i da li vlasnici imaju povjerenje u taj brend pa mu ostaju vjerni.

Najvjerniji su vlasnici sljedećih brendova*:

1. Toyota 63% vlasnika će opet kupitu Toyotu

2. Subaru 61

3. Honda 60%

4. Ram 54%

5. Chevrolet 54%

Najnelojalniji su vlasnici sljedećih brendova*:

1. Chrysler 16%

2. Smart 19%

3. Dodge 19%

4. Mitsubishi 21%

5. FIAT 22%

* Istraživanje je sprovedeno u SAD.

(b92)

Related posts