Laicima Porsche i Lamborghini djeluju kao egzotične sportske marke automobila i svrstavaju ih u istu grupu, a još su oba brenda unutar Volkswagen Grupe.
Oba brenda rade sportske automobile i krosovere izuzetnih performansi i većina ljudi ne može da ih priušti.
Ipak, postoje ovdje dosta velike razlike, ne samo u cijeni već i u ekskluzivnosti. Proizvođači ovih dana objavljuju podatke o prodaji za prvi kvartal ove godine, a to je i dobra prilika za poređenje.
Porsche je recimo za prva tri mjeseca ove godine prodao 63.500 vozila, i ovo predstavlja rekordan prvi kvartal za njemačkog proizvođača.
Sa druge strane i Lamborghini je u prošloj godini imao rekordno dobru prodaju, ali to je mnogo, mnogo manje od Porschea. Radi se o brojci od 3.815 vozila za cijelu 2017. godinu, ili čak 16 puta manje od Nijemaca za jedno tromjesečje.
Naravno, veliki dio prodaje njemačkog brenda čine Macan i Cayenne (preko 23.000 u zadnjem kvartalu). I Lamborghini će sasvim sigurno podići brojke sada kada je predstavio Urus. Zapravo Italijani planiraju da više nego udvostruče proizvodnju u godinama koje dolaze (oko 7.000 godišnje), upravo zbog Urusa, no i to će biti jako, jako daleko od brenda iz Štutgarta.
(cgauto.me)