Jutjub posjećuje 1,8 milijardi registrovanih korisnika svakog mjeseca, ne računajući neregistrovane korisnike.
“Izuzetno je važno i za mene i sve na Jutjubu da se razvijamo odgovorno“, rekla je Suzan Vojcicki, izvršna direktorka Jutjuba – “Ne postoje instrukcije kako se ovako velika platforma može razvijati, ali bitno je da na pravoj strani istorije“.
Inače, Jutjub se već više od godinu dana bori da izbalansira potrebe oglašivača i njihovih očekivanja sa slobodom kreativnosti. Prošle godine, oglašivači su bojkovali Jutjub nakon što su njihove reklame bile objavljivane na uvredljivim video-klipovima. Jutjub je odgovorio agresivno povlačem osjetljivih klipova.
Inače, statistika pokazuje da se svakog minuta postavi preko 400 sati video materijala na Jutjub, što otežava kompaniji selekciju onoga što smije i ne smije da ide na sajt, pa je i povećanje kontrole i zapošavanje novih ljudi koji će pregledati sadržaj bilo neminovno.