Facebook je saopćio da će od korisnika zahtijevati da prihvataju ciljane reklame i oglase kao uslov korištenja koje nudi kompanija.
Riječ je o pomoći u održavanju kompanijinog poslovnog modela netaknutim u velikoj mjeri i pored novog zakona o zaštiti privatnosti koji Evropska Unija uskoro uvodi.
Od sljedećeg mjeseca na snagu stupa zakon EU kojim se obećavaju najveće promjene privatnosti još od početka interneta. Kompanije će se tako suočavati s novčanim kaznama ukoliko budu prikupljale ili koristile lične podatke korisnika bez njihove dozvole.
Rob Sherman, zamjenik direktora za privatnost na Facebooku, rekao je kako će ova društvena mreža od nedjelje početi tražiti dozvolu od Evropljana za različite načine na koje Facebook koristi njihove podatke, ali je naglasio da izbjegavanje ciljanog reklamiranja u potpunosti neće biti moguće.
“Korisnici Facebooka će moći ograničiti vrstu podataka koje oglašivači koriste za ciljane reklame, ali svi oglasi na Facebooku su u određenoj mjeri ciljani, a to vrijedi i za offline oglašavanje”, kazao je Sherman.
“Ekrani dozvole” je tehnika koju će Facebook koristiti, a riječ je o stranicama ispunjenim tekstom, koje zahtijevaju pritisak dugmeta kako bi se nastavilo dalje, a služe za obavještenja i dobijanje odobrenja.
“Ekrani će se pojaviti na Facebook stranici i smartphone aplikaciji u Evropi od ove nedjelje, a globalno će biti dostupni u narednim mjesecima”, zaključio je Sherman.