Autoindustrija se značajno izmijenila posljednjih godina, a najveći napredak postignut je na polju sigurnosti.
Prosječna starost voznog parka u BiH je nešto čime se ne možemo pohvaliti, jer na našim ulicama veliki je broj “punljetnih” automobila.
U njihovom društvu će se kroz koju godinu naći i VW Golf pete generacije, model kojeg mnogi i danas smatraju zlatnim standardom baš kao što je to dugi niz godina bila legendarna “dvojka”.
“Petica” je predstavljena 2004. godine, a u proizvodnji se zadržala do 2008. godine. Iako automobil i danas zahvaljujući klasičnom dizajnu ne djeluje zastarjelo, u tim ga godinama staviti na crash-test i nije baš zahvalno.
Posebno one kojima je korozija dobrano načela karoseriju, a upravo takve na crash test odveli su Šveđani.
Villaagarnas Riksforbund je neprofitna organizacija koja je odlučila u praksi provjeriti sigurnost polovnih automobila.
U nastavku možete vidjeti kako se automobil proveo u frontalnom sudaru pri brzini od 64 km/h, te bočnom pri 50 km/h. Korišteni su EuroNCAP standardi koji su vrijedili kada su automobili proizvedeni.
VW Golf pete generacije ih je itekako iznenadio.
I dok je kao nov s 33 boda osvojio pet zvjezdica, sada je na testu uspio osvojiti tek bod manje, ali i zvjezdicu manje. Golf se tako pokazao itekako čvršćim proizvodom i kao takvi preporučljivijim. Pogledajte…