Elektrifikacijom Unske pruge od Blatne do Bihaća i uređenjem željezničke infrastrukture ova komunikacija uskoro će oživjeti.
Uvođenjem BH Talgo-voza Sarajevo-Bihać-Sarajevo Željeznice Federacije privući će nekadašnje putnike i pružiti im komfornu vožnju. Unska pruga od Bihaća do državne granice u Martin Brodu kojom upravljaju Željeznice FBIH u cjelosti je prohodna za teretni saobraćaj duzel-vučom.
Pruga nije prohodna od Martin Broda prema Kninu u nadležnosti HŽ Infrastukture. Kada će biti elektrificirana i stavljena u funkciju dionica Unske pruge od Bihaća do Martin Broda, upitali smo generalnog direktora Željeznica Federacije BIH Enisa Džafića prilikom njegove nedavne posjete premijeru USK-a i bihaćkom Području infrastrukture ŽFBH.
Kako je između ostalog Džafić kazao odgovarajući na naše pitanje, Unska pruga je u domeni rada državnog ministra prometa i komunikacija, te kako je to pitanje na kojem se mora raditi, a rješenja trebaju naći država BiH i susjedna Republika Hrvatska koja je povukla određene poteze kojim je ova pruga onemogućena u njenoj ekonomskoj ulozi za ovaj dio BiH.
U ovu svrhu neophodno je uložiti značajna sredstva kako bi Republika Hrvatska i Bosna i Hercegovina zajednički elektrificirali Unsku prugu do Knina.
Zatvaranjem Unske pruge od Knina do Martin Broda, Vlada Republike Hrvatske je, kaže generalni direktor Džafić, ovo područje BIH dovela u neravnopravan položaj. Ocjenio je to nekorektnim jer je RH članica EU i takav odnos EU prema zemljama koje još nisu njene članice predstavlja negativan primjer. Navodi kako bi trebalo poduzeti sve mjere da RH otvori ovaj željeznički pravac.
rtvusk.ba