U Bihaću o brzim cestama i povezivanju Krajine sa Sarajevom

Povezivanje gradova i općina Unsko-sanskog kantona brzim, modernim cestama, kao i Krajine sa Sarajevom, bila je tema sastanka direktora Autocesta FBiH Adnana Terzića s predstavnicima Unsko-sanskog kantona i tamošnjih lokalnih zajednica. Cilj ovog okupljanja bio je trasiranje mape brzih cesta unutar Kantona, osobito pravaca Bihać – Cazin – Velika Kladuša, kao i saobraćajnice prema Bosanskoj Krupi.

Na sastanku, iako se očekivalo, nije bilo predstavnika Cazina, ali ni Dede Pjanića, jednog od direktora u Direkciji cesta FBiH – koji inače dolazi iz ASDA, iste stranke koja vlada u Cazinu. Da bi se uopće govorilo o izgradnji novih saobraćajnica u Krajini potrebno je usvojiti prostorni plan Unsko-sanskog kantona, koji je tek u nacrtu.

“Dok mi svoj dio ne završimo, ne možemo očekivati da nam neko pomogne sa viših instanci, do nas je“, naglasio je premijer USK-a Husein Rošić.

Iz Autocesta FBiH poručuju: dva miliona za idejni projekat su osigurana, ali trasirajte mapu brzih cesta, osobito od Bihaća do Velike Kladuše.

“Što se tiče Velike Kladuše i trase koja je ponuđena, mora alternativno postojati druga varijanta, jer ova ide kroz urbano područje i vjerovatno će puno koštati”, naglasio je predstavnik Općine Velika Kladuša Mirvet Beganović.

Govoreći o povezanosti Krajine sa Sarajevom – i dalje je aktuelna teza da se ovaj problem s dvjestotinjak kilometara od Bihaća rješava na Lašvanskoj petlji. Bilo je to i jedno od pitanja novinara.

“Nisam siguran da to nije zločesto pitanje. Od Jajca, kad povežemo Jajce sa Koridorom 5c u Lašvi – najveći problem i stanovnika, a i roba i prevoznika sa USK-a je upravo dio od Jajca do Lašve“, kazao je direktor Autocesta FBiH Adnan Terzić.

Terzić ne smatra problemom dio puta koji prelazi preko planinskog prijevoja Lanište kod Ključa, te Ripačkog klanca, ulaza u Bihać iz pravca Sarajeva, dvije zavojite i zbog nadmorskih visina vrlo opasne dionice.

“Pogrešna je postavka da sredstava iz Federacije i države nema zato što se mi ne možemo dogovoriti. Sredstava nema zato što nam ih ne daju i što se u Sarajevu određuju prioriteti“, ocijenio je gradonačelnik Bihaća Šuhret Fazlić.

Kada će i da li će doći do poboljšanja saobraćajnica u Krajini, matematički rečeno ostaje nepoznanica. Ostaje i činjenica da se u ovom dijelu BiH i dalje vozi po cestama koje su svojevremeno trasirali Osmanlije i Austrougari.

(Izvor: Federalna.ba)

Related posts