Italijani su izmislili umjetnost proizvodnje i ispijanja kafe i što se toga tiče, apsolutno su bez premca. Jedna od najpoznatijih italijanskih kafa danas puni 123 godine.

Najbolja italijanska kafa sadrži i najbolje sastojke: strast i inovacije. Te vrijednosti ukorenjene su u “Lavazza” DNK od osnivanja 1895. godine.

“Lavazza” je osnovana prije 123 godine u Torinu i u vlasništvu je porodice Lavaca već četiri generacije. Na Forbsovoj listi, “Lavazza” zauzima 49. mjesto, a ove godine ušla je na elitnu listu 100 najprepoznatljivijih brendova na svijetu. Istraživanje Instituta za reputaciju obuhvata 230.000 osoba u 15 zemalja, a kompanije koje su uzete u razmatranje imaju prihod veći od 50 milijardi dolara i prepoznatljivost brenda kod najmanje 40 posto populacije.

– O kvalitetu čudesne italijanske kafe govore i zanimljivi podaci:

– “Lavazza” godišnje uveze 3,4 miliona džakova kafe direktno sa plantaža, a distribuira se u 100 zemalja.

– Obožavaoci kafe godišnje popiju čak 21 milijardu šoljica “Lavazza” espresa!

„Lavazza“ je sponzor i partner najprestižnijih gren slem turnira: Rolan Garos, Vimbldon, US Open, Australian Open).

– Kvalitet su prepoznale i svjetske umjetničke institucije, te ćete “Lavazzo” kafu vidjeti i kao partnera nagrada Zlatni globus, Gugenhajm muzeja u Njujorku, Pegi Gugenhajm kolekcije u Veneciji i u čuvenom Ermitaž muzeju u Sankt Petersburgu u Rusiji.