Tim od 13 stručnjaka za odabir imena, koji stoje iza švajcarse kompanije „Erfolgswelle“, ima zadatak da osmisli originalno ime za dijete.
Uslovi su da ne postoji nigde drugo ili da ima dvostruko značenje na drugom jeziku.
Ovih dana čini se da je davanje imena bebi,koje treba da bude što unikatnije, postalo norma. Imena poput Džon, Džejms i Ema u Americi, smijenila su mnogo neobičnija.
Glumica Gvinet Patrou izabrala je imena Epl i Mus za svoju djecu, pjevačica Bijonse Blu Ajvi, Rumi i Sir Karter, a Kim Kardašijan je kćerku nazvala Nort, Sejnt i Čikago.
Ali šta ako nijedno od ovih imena nije dovoljno dobro za vaše dijete? Šta ako želite nešto zaista posebno?
Mnogi roditelji tada se obraćaju osoblju iz švajcarske kompanije „Erfolgswelle“ koji mogu da im pomognu u izboru nudeći im jedinstvena imena za bebu, što košta od 21.000 do 30.000 dolara.
“Izbor imena često izaziva tenziju među partnerima, te mi zaista možemo da pomognemo”, kazao je osnivač kompanije Mark Hauser.
On je okupio 12 stručnjaka i istoričara,koji imaju zadatak da provjere beskrajnu bazu podataka kako bi bili sigurni da ime koje osmišljavaju ne postoji nigdje.
Oni u obzir uzimaju kulturne odlike i nacionalnost roditelja, i moraju da budu sigurni da ime nema dvostruko značenje ili negativnu konotaciju na 12 najpopularnijih svjetskih jezika.
(B92)