Pravilnik (o organizaicji i ralizaciji izleta, studijskih posjeta, ekskurzija, kampovanja, odgojno obrazovni proces) koji tretira prevoz učenika , izrađen prije tri godine i stavljen van snage, iznova je donio brojna negodovanja prevoznika. Autobusi starosti do 10 godina moći će vršiti prevoz učenika van BiH, dok prevoz učenika na cestama BiH biće omogućen prevoznicima čiji autobusi nisu stariji više od 12 godine. Barem će tako biti ukoliko, u Udruženju prevoznika ne nađu kompromis sa resornim ministarstvom koji je problem sa Pravilnikom naslijedilo iz ranijih mandata. Kako bi svima i ove godine omogućili vršenje prevoza, organiziranje izleta, ekskurzija njegova primjena odgođena je po drugi put do kraja juna.
Autobusi stariji od 10 godina neće moći vršiti prevoz učenika van BiH, dok oni sa više 12 godina starosti neće moći vršiti prevoz učenika ni na cestama BiH. Odredbe su to Pravilnika o prevozu učenika donesene tri godine ranije, Ministarstva obrazovanja na čijem je čelu tada bio Dario Jurić.
Zbog neusaglašenih stavova, Pravilnik je stavljen van snage na trogodišnji period i ponovno ove godine doživio fijasko. Njegova primjena odgođena je po drugi put. Ovog put do kraja juna. Do tada primjedbama i sugestijama upućenim resornom ministarstvu od strane prevoznika, njih 35 okupljnih u udruženju, tražiće se kompromis.
A da je vozni park u BiH poprilično star govori i podatak da je veliki broj autobusa iznad prosječne starosti. Doseže i do 20 godina. Godišnje iz saobraćaja se isključi i do 10 autobusa kao i onih koji idu na vanredne kontrole.
Ukoliko do kraja šestog mjeseca ne bude izmjena, autobusi stariji od 12 godina, a koji vrše prevoz učenika, neće biti na cestama USK-a. Na drugoj strani granicu sa učenicima neće preći prevoznici čije je vozilo staro više od 10 godina. Do tada ipak neće imati problema. Kao i prethodne tri godine, svi oni će moći se prijaviti za prevoz učenika, realizaciju izleta, ekskurzija, a do tada kod svih njih biće otprilike ista računica.
/rtvusk