Diskovi i doboši kočnica izrađeni su od legure čelika, sa malo antikorozivne obrade.
Nakon samo nekoliko sati stajanja u vlažnom okruženju (pogotovo u zimskim mjesecima kad su kočnice izložene ostacima soli na kolovozu), na njihovim površinama počet će da se stvara fini sloj hrđe.
Što duže automobil stoji, to postaje sve gore, naročito na loše dreniranim površinama za parkiranje, koje nisu suhe. Korozija će se širiti, a smanjit će se i efikasnost kočnica.
Kada izlazite automobilom na ulicu prvi put nakon nekoliko dana ili sedmica, nekoliko puta lagano pritisnite i otpustite papučicu kočnice prije nego što krenete.
Kada krenete, učinite isto, lagano sitisnite kočnicu, a pritom pazite da ne ugrožavate nikoga u saobraćaju, posebno one koje voze iza vas. Tako ćete ukloniti površinsku hrđu sa komponenti kočnica, odnosno spriječiti pad njihovih performansi kada vam budu neophodne tokom vožnje.
Također, poslušajte zvuk kočenja – ukoliko bude škripanja i nakon što ste nekoliko puta pritisnuli kočnicu, ne bi bilo loše da vam stručnjak provjeri kočnice.
Preporučuje se i da prije dužeg stajanja, u vožnji, na nekoj suhoj podlozi također lagano stisnete kočnice kako bi ih očistili od prljavštine.
Izvor: Vijesti.ba / B92