“Izuzetno smo ponosni na našu najnoviju inovaciju i Samsung Onyx tehnologiju. S Onyx Cinema LED ekranom, korisnici će moći uživati u pojačanom doživljaju gledanja uz kvalitetu slike svjetske klase, poboljšani omjer kontrasta i dublje crne boje. Posvećeni smo pružanju najboljeg korisničkog iskustva s bogatijim sadržajima koji će korisnike uroniti u svaku scenu”, rekao je Seog-gi Kim, izvršni potpredsjednik tvrtke Visual Electronics u kompaniji Samsung Electronics.
Onyx sada i širom Evrope
Samsung je najavio postavljanje najnovijeg kino ekrana na četiri nove lokacije u Evropi. Čak dva ekrana bit će postavljena u Odeon Multicines u Španiji. Plaza de Armas (Sevilla) bit će prva lokacija koja će se otvoriti u septembru s 10-metarskim ekranom, nakon čega slijedi lokacija CC San Vicente (Alicante) s prvim 14-metarskim ekranom u Evropi, koja će svoja vrata otvoriti do oktobra, a instaliran je prvi ekran od 14 metara u Evropi.
Također, postavljanje prvog 10-metarskog ekrana u Velikoj Britaniji i Irskoj započet će u septembru 2019. godine, dok će prvi 5-metarski Onyx Cinema LED ekran u Rumuniji biti postavljen do kraja 2019. godine.
Samsung u glavnoj ulozi
Samsung Onyx tehnologija donosi najbolje od vizuelnih inovacija u kino industriju. Kao vodeća svjetska kompanija za digitalna rješenja, Samsung svoje ekrane oprema vodećim komponentama koje rade bez problema i pružaju korisnicima poboljšano iskustvo gledanja na globalnom nivou.
Inspirisan istoimenim dragim kamenom, Samsung Onyx aludira na sposobnost prikaza kino sadržaja s istinskim, dubokim i realističnim crnim bojama. U kombinaciji s povećanim omjerom kontrasta i specijaliziranim postavkama niskih sivih tonova, ovaj ekran prikazuje svjetliji i bogatiji sadržaj uz koji se gledatelji osjećaju kao dio svake scene.
Osim toga, Samsung je zadržao svoju poziciju vodećeg svjetskog proizvođača u digitalnom oglašavanju već desetu godinu zaredom. Prema nedavno objavljenim podacima IHS Markita, vodećeg pružatelja podataka o tržištu digitalnog oglašavanja, Samsung je prepoznat kao najprodavaniji brend u industriji od 2009. godine. Prema izvještaju IHS Technology pod imenom “Public Displees Market Tracker”, Samsung globalni udio u digitalnom oglašavanju iznosi 25,8 posto u 2018. godini.