Treći Mercedes-AMG model razvijen nakon modela SLS AMG i AMG GT se našao u procesu proizvodnje u Mercedesovoj fabrici u Sindelfingenu u Njemačkog.
Godine 2014. je Mercedes s radnim vijećem o dodavanju GT četverovratnog Coupea (Mercedes‑AMG GT 4‑Door Coupe) na proizvodnju traku cilju realizacije plana transformacije koji je uključivao i investiranje 1,5 milijardi eura do 2020. godine.
Dodatnih 600 miliona eura se investira u istraživanje i razvoj u istoj fabrici gdje se proizvode neke verzije E-Klase, CLS-a i S-Klase zajedno s Maybachom i AMG GT porodicom. Značajno investirenje u istraživanje i razvoj ima smisla jer Mercedes planira proizvoditi potpuno električne modele u budućnosti koji će biti dio novoformirane EQ porodice.
Mercedes‑AMG GT 4‑Door Coupe se više smatra sportskim automobilom nego luksuznim četverovratnim sedanom, a njegov zadatak je da popuni prazninu koju je ostavio CLS 63 te je trenutno najsnažniji Mercedesov standardni produkcijski automobil. Najsnažniji GT 53 S sa svojim 4,0-litarskim V8 motorom razvija 630 KS i 900 Nm obrtnog momenta.
U dolasku je i još snažnija verzija jer je Mercedes-AMG potvrdio proizvodnju produkcijske verzije hibridnog GT Concepta, koji isporučuje nešto više od 800 KS. Taj automobil će koštati više nego GT 63 S Edition 1, koji u Njemačkoj košta od 167.016 eura i više.
Mercedes-AMG će u međuvremenu u oktoboru predstaviti rivala Porsche Panameri.