Izgradnja je počela 19. januara uveče, a završena je devet sati kasnije, u ranim jutarnjim satima 20. januara – tako je izgledala izgradnja dionice pruge za novu željezničku stanicu u Kini.
U nevjerovatnom poduhvatu, kako navodi Sinhua, učestvovalo je 1.500 radnika, sedam vozova i 23 bagera.
Za uspjeh, kako je rekao zamjenik menadžera kompanije koja je izvodila radove, zaslužna je organizacija radnika u sedam različitih “jedinica”, koje su mogle da se posvete raznim poslovima u isto vrijeme. Radnici su pored pruge postavili i opremu za nadgledanje željezničkog saobraćaja i saobraćajne znake.
Novoizgrađena dionica dio je pruge koja bi trebalo da bude gotova do kraja godine, a u pitanju je glavna pruga koja će povezivati jugoistočnu i središnju Kinu.
Pruga će biti dugačka 246 kilometara, a maksimalna brzina vozova na njoj biće oko 200 kilometara na čas.