Osim što je izgrađen i afirmisan brend, pa s ponosom možemo gostu ponuditi naše domaće pivo, Bihaćka pivovara veliki je broj puta iskazala patriotizam i podržala akcije koje imaju za cilj promociju svega što je naše, domaće.
Iako javnost o ovom događaju i nije naročito upoznata, prije skoro šest mjeseci u hotelu Kostelski buk, održan je sastanak predstavnika klubova sa područja USK-a i rukovodstva Bihaćke pivovare, na kojem je potpisan i Ugovor o sponzorisanju klubova iz USK-a.
Na sastanku su ispred NS USK-a prisustvovali predsjednik Halim Stupac, dopredsjednik Emir Begić, član IO NS USK-a Edhem Jaganjac, generalni sekretar Mirza Kazlagić, tehnički sekretar Denis Čavkić, dopredsjednik NS FBIH Irfan Durić, te predstavnici Bihaćke pivovare; direktor Edin Ibrahimpašić, izvršni direktor Vedad Ališić i supervizor Aida Memagić.
Tako se Bihaćka pivovara obavezala godišnje isplaćivati NSUSK iznos od 12,000 KM, a zauzvrat će dva kup takmičenja u organizaciji ove institucije promijeniti ime u “Preminger kup” i “Lipa kup”. Pored toga, klubovi koji se takmiče na svojim će stadionima istaknuti banere sa natpisom “Preminger” i “Lipa voda”.
Nakon skoro šest mjeseci, uspješna priča traje, a u narednom periodu će se i širiti. Tako se u ovom trenutku pregovara i sa nekoliko premijerligaških, ali i klubovima koji se takmiče u Prvoj ligi FBiH, dok se još uvijek traži model za saradnju sa bihaćkim Jedinstvom. Naime, klub podno Borića se nalazi u teškoj situaciji, ne samo financijski, nego i sa administrativne strane, pa tako u Bihaćkoj pivovari ističu, da u protekloj godini nisu imali s kim ni ugovor potpisati, kada je u pitanju saradnja sa nogometnim klubom iz Bihaća. S obzirom da volja sa obje strane postoji, nadamo se da će u narednom periodu i NK Jedinstvo dobiti kvalitetnog partnera, a Bihaćka pivovara po ko zna koji put iskazati vjernost i podršku domaćem. – piše uzivajnase.ba