Amazonov "humanoidni park" u San Franciscu će testirati robote u scenarijima dostave

Amazon će u svom “humanoidnom parku” u San Franciscu testirati robote u scenarijima koji podrazumijevaju poslove dostave u realnom svijetu, a koristit će se uobičajena unutrašnja staza s preprekama.

Kompanija Amazon vrši pripreme za testiranje humanoidnih robota za dostavu paketa s ciljem automatizacije posljednjeg koraka u svom logističkom lancu. Izgradnja “humanoidnog parka” je u završnoj fazi, a to će zapravo biti staza s preprekama kreirana u jednom od ureda kompanije u San Franciscu. Testiranje robota će početi uskoro.

Amazon je pokazao kako će AI unaprijediti njegove robote u skladištima, operacije dostave i ogromnu skladišnu mrežu, kako bi se ubrzala dostava paketa. Prošlog mjeseca je ova kompanija počela koristiti Vulcan, prvog robota opremljenog tehnologijom za osjećaj dodira, u svom centru za ispunjavanje narudžbi u Dortmundu u Njemačkoj.

Amazon navodno ubrzava razvoj softvera za svoje humanoidne robote s dugoročnim ciljem da zamijene ljudske dostavljače. U sklopu probnog perioda, kompanija se priprema za testiranje humanoidnih robota u posljednjoj fazi dostavljanja pošiljki. Ovi roboti će izlaziti iz Rivianovih električnih dostavnih kombija i donositi pošiljke direktno na kućna vrata, a cilj je pojednostaviti finalnu fazu procesa dostave.

Više od 20.000 Rivianovih električnih kombija se koristi u Amazonovoj floti za dostavu širom SAD-a, a u planovima je da se taj broj poveća na 100.000 do kraja decenije. Ljudski vozači su odgovorni za transport i isporuku paketa.

Najnovija Amazonova inicijativa sugeriše da kompanija istražuje načine da automatizira zadatak isporuke na kućna vrata, čime želi smanjiti ljudsko učešće i unaprijediti efikasnost.

Amazon već dugo koristi autonomne robote, uglavnom one koji su napravljeni za specifične zadatke. Kompanija je testirala humanoidne robote Agility Roboticsa, no oni su bili limitirani na kontrolirana okruženja skladišta. Novi program pravi promjene s ciljem primjene humanoidnih robota za dostavu paketa direktno kupcima u stvarnom svijetu.

Novi tim je zadužen za kreiranje višenamjenskih skladišnih robota vođenih AI tehnologijom, kojima upravlja agentna umjetna inteligencija. Ovi roboti će moći obavljati različite zadatke neovisno, uključujući istovaranje prikolica i pribavljanje komponenti za popravke, za razliku od današnjih robota koji obavljaju samo jedan zadatak.

Očekuje se da će ova tehnologija biti neophodna tokom prometnih vremena te će omogućiti operacije u ograničenim i zahtjevnim okruženjima.

Amazon koristi generativnu AI tehnologiju da unaprijedi i svoje sisteme mapiranja dostava. Ove sofisticirane mape nude sveobuhvatne detalje o konfiguracijama zgrada, preprekama na putevima i najboljim lokacijama za dostavu. Dostavljači već koriste ovu tehnologiju, posebno na teškim lokacijama poput velikih poslovnih zgrada i stambenih kompleksa. U konačnici bi se mogla uključiti u nosivu tehnologiju poput pametnih naočala, koja omogućava hands-free navigaciju i upute tokom dostave.

AI tehnologija će pomoći u poboljšanju plasiranja zaliha i prognozama potražnje. Ona osigurava da se proizvodi skladište bliže kupcima, omogućavajući bržu dostavu istog dana analizirajući cijene, vremenske prilike, praktičnosti i događaje poput Prime Dayja.

Uz unapređenje ukupne logističke efikasnosti, ova AI poboljšanja će smanjiti emisiju CO2 i operativni otpad, što je u skladu s Amazonovim ciljevima održivosti.

Izvor: Klix.ba

Related posts