Modna dizajnerica Marija Perić iz Tomislavgrada priprema novu kolekciju ženskih torbi za proljeće/ljeto 2018. godine, izrađenih od kvalitetnog materijala, modernog dizajna i boja, prepoznatljivih pod imenom ‘Lovely bag’.
Modna priča Marije Perić i izrada modnih detalja za najzahtjevnije pripadnice ljepšeg spola počela je prije pet godina iz hobija, a sada ova modna kuća zapošljava 22 radnice koje svakodnevno, u velikoj ponudi torbi svjetski poznatih brandova, na tržište BiH i EU plasiraju i svoje dizajnirane proizvode.
U razgovoru za agenciju Fena, vlasnica i tvorac branda ‘Lovely bag’ Marija Perić se osvrnula na sami početak kad je završila studij menadžerstva te se zaposlila u računovodstvu jedne firme.
– Uz posao, željela sam raditi nešto novo, izazovnije i vezano uz modu, te sam iz hobija počela izrađivati torbice za sebe. Kada su te torbice poželjele i moje prijateljice, sinula mi je ideja kako bih se mogla okušati u dizajniranju torbica i za druge. Kroz narednih par mjeseci uradila sam nekoliko modela i odvažila se prezentirati ih na društvenim mrežama. Prve reakcije i komentari, osim što su bili brojni, bili su i jako pozitivni, iznad svih mojih očekivanja, te mogu reći kako je to bio vjetar u leđa za početak ovoga posla – kazala je Perić.
Nakon tog početničkog ohrabrenja, kako navodi Perić, registrirala je 2013. godine svoje preduzeće, zaposlila prvu radnicu, te je krenula s izradom naručenih torbi.
– Za probijanje na regionalno tržište i pozicioniranje na modnoj sceni uložila sam mnogo energije, truda, rada i odricanja. Prvih par godina isključivo sam sama pronalazila sredstva za doista velika ulaganja u marketing i još veća u opremanje proizvodnoga pogona – navela je Perić.
Konstantno je, kaže, radila na unapređenju proizvoda, kvalitete i širine ponude po pitanju raznovrsnosti modela i materijala. Kupci su, istaknula je Perić, prepoznali uloženi trud i iz godine u godinu reakcije su sve bolje, a broj zadovoljnih vlasnica ‘Lovely bags’ torbi je sve veći.
Po njenim riječima nakon nekoliko godina rada i ulaganja, i organi vlasti su prepoznali potencijal njene firme. Tako je dobila prve poticaje za razvoj, od Kantonalnog ministarstva privrede iz Livna 2016., a od Federalnog ministarstva razvoja, poduzetništva i obrta, te UNDP-a BiH krajem prošle godine.
Govoreći o napretku i razvoju svoje firme Perić je kazala kako je posebno ponosna na to što firmi rade 22 žene, kao i na to što se njene torbe danas prodaju u četiri države regije (Bosna i Hercegovina, Hrvatska, Srbija, Crna Gora), na 32 prodajna mjesta.
– Danas dizajniram torbice ovisno od inspiracije i raspoloženja, a budući da imam puno ideja svaki mjesec imamo nešto novo i posebno iz naše kreativne radionice na radost svih onih koji su zapravo ‘naši’ partneri u poslu – zaključila je Perić.