Istraživanja pokazuju da je prodaja pametnih telefona prošle godine prvi put pala otkad je 2007. predstavljen iPhone, a početni podaci za ovu godinu pokazuju da će doći do daljnjeg usporavanja.
Analitičari tvrde kako je za to zaslužno nekoliko faktora, uključujući nedostatak novih opcija koje bi zadivile potrošače, duže korištenje telefona, kao i zbog zasićenja ključnih tržišta, poput kineskog, koja su poticala rast.
– To sigurno nije kraj za pametne telefone, to je kraj rasta njihovog tržišta – tvrdi Bob O'Donnel, analitičar i konsultant iz kompanije Technalaysis Research koja se bavi analizom tržišta.
Prodavači pametnih telefona ne smiju više računati na brzorastuću prodaju i umjesto toga moraju biti kompetitivniji u nadmetanju s konkurencijom, smatraju analitičari, prenose agencije.
Samsung i dalje predvodi tržište, no prednost te južnokorejske kompanije pred američkim Appleom se smanjuje. Na trećem mjestu je kineski Huawei, a brzo raste i njihov državni rival Xiaomi, uprkos tome što nije prisutan na američkom tržištu.