Poštovani,na Vašem cijenjenom portalu prije nekoliko dana objavljeno je otvoreno pismo građana Golubića, Sokoca i Privilice gradonačelniku Bihaća Šuhretu Fazliću, a u kojem se u vrlo ružnom i neprimjerenom kontekstu spominje kompanija Euro-Asfalt i njeni uposlenici.
Bez namjere da se bavimo uređivačkom politikom Vašega portala i da se pozivamo na osnovne postulate novinarstva (istinito izvještavanje i kontaktiranje druge strane) obraćamo Vam se ovim putem kako bismo odbacili tvrdnje nepotpisanih građana Bihaća o, kako navode, „dobacivanju uvredljivih izraza ženama“, „deset radnika sjedi, a jedan radi“ ili „pet stoji sa strane i pije ili odmara“.
U potpunosti razumijemo nestrpljenje i negodovanje stanovnika spomenutih mjesnih zajednica kada je u pitanju buka, blato i slično, ali radi se o otvorenom gradilištu, vrlo uskoj ulici, tvrdim stijenama, iznimno dubokim rovovima te nemogućnosti da se radi na dva mjesta istovremeno. Naši uposlenici i inžinjeri daju sve od sebe da posao privedu kraju u skladu sa standardima struke, poštovanju rokova i kvaliteta izvedenih radova. Vrlo često su, a to u pismu nije navedeno, upravo naši uposlenici izloženi bijesu građana, psovkama, prijetnjama i uvredama zbog nemogućnosti da automobilima prolaze trasom na kojoj se izvode radovi. Niti jednom na sve ovo nismo reagirali.
Potvrdu o padovima „nekoliko djece u rupu od tri metra“ potražili smo u Hitnoj pomoći i Policiji i nismo je našli. Nismo je našli ni među stanovništvom, te imamo prostora vjerovati da je priča izmišljena kako bi pismo dobilo na težini.
Istina je da je jedan dio naših uposlenika na gradilištu bio bez zaštitne opreme (šljema). Iz tog razloga, dvojica radnika odstranjeni su sa gradilišta i to će se desiti svakom radniku ubuduće ukoliko ne bude poštivao zakonske obaveze nošenja zaštitne opreme.
Dalje, na gradilištu u Bihaću nema „novih radnika“ kojima stari radnici na licu mjesta objašnjavaju kako se koristi koja „ručica na bageru“. Takav luksuz, da na licu mjesta obučavamo neuke i nekvalificirane radnike, sebi ne možemo dozvoliti. Bilo ko ko išta zna o osiguranjima na radu, odštetnim zahtjevima, cijenama građevinskih strojeva i slično, ovako nešto ne bi napisao.
Na kraju, iznimno nam je žao zbog neugodnosti koje građani trpe tokom izvođenja radova, ali to je način na koji građevinarstvo funkcionira. Prije širokih ulica, asfalta, osvjetljenja, semafora, tunela ili zgrada, neminovno je da prođe faza blata, prašine, kamenja po putu, buke. Radimo na tome da ta faza što prije prođe, na obostrano zadovoljstvo.
Uprava Euro-Asfalt d.o.o. Sarajevo