Obožavatelji iz dnevne sobe uživaju u koncertu omiljenih muzičara

VR platforme nude obožavateljima iskustvo uživanja u nastupu omiljenog benda, iako nisu na mjestu gdje se koncert održava. Svako može dobiti mjesto u loži za obožavatelje.MelodyVR je internet platforma koja uživo emitira koncerte i nastupe popularnih glazbenika. Pokrenuta je 2018. godine, a korisnicima omogućava praćenja zabavnog sadržaja putem VR naočala, povezanim s aplikacijom na iPhone ili Android uređaju.

Autori platforme kažu da su do danas sarađivali s oko 850 umjetnika kao što su Kelly Clarkson, Wiz Khalifa i Lewis Capaldi.

Korisnici aplikacije biraju žele li pogled iz publike, iza pozornice ili s pozornice pored članova benda. VR show britanske pjevačice Emeli Sande omogućio je emitiranje dvije snimke istovremeno – prizor pjevačice dok svira klavir i snimku njenog pjevanja.

MelodyVR želi korisnicima ponuditi kartu za praćenje snimaka uživo. Realizacija programa radit će se pomoću posebno dizajnirane kamere.

“Želimo koristiti kamere koje neće ometati produkciju, a u isto vrijeme mogu preživjeti sve što jedan glazbeni performans čini uzbudljivim – umjetnike koji skaču pred kamerama, prskaju uređaje šampanjcem ili vatromet”, kaže Steven Hancock, suosnivač MelodyVR-a .

Vlasnik platforme je kompanija EVR Holdings koja ima globalne VR licence i surađuje s poznatim izdavačkim kućama. MelodyVR ne želi otkriti broj korisnika i pregleda, a vrijednost EVR Holdingsa prošlog mjeseca je procijenjena na oko 285 miliona dolara.

Platforma trenutno zarađuje na osnovi broja pregleda. Gledanje pojedinačne pjesme stoji 1,99 dolara, a cijeli koncert 10 dolara. Ove godine korisnicima će ponuditi mjesečnu pretplatu s neograničenim i ekskluzivnim pristupom. Još uvijek nije poznata cijena usluge.

MelodyVR nije jedina platforma za virtuelni doživljaj muzičkih sadržaja. Oculus Venues omogućava uživo praćenje sportskih događaja i zabavnih emisija na Facebooku, a prošle godine je uživo prenosila koncert Billie Eilish u Madridu.

NextVR omogućava praćenje svirki u noćnim klubovima i studijima. DJ Marshmello je prošle godine privukao milione pratitelja svog virtualnog performansa tokom igranja Fortnitea.

Budućnost VR iskustva

Osnivači platformi za emitiranje muzičkih nastupa kažu da je tržište VR naočala relativno malo. ABI Research navodi da će 2024. godine tržište premašiti 24,5 milijardi dolara prihoda i dodaje da VR tehnologija još uvijek nije ispunila planirana očekivanja. Usporedbe radi, globalno tržište igara protekle godine je dostiglo vrijednost od oko 149 milijardi dolara.

Pojedini analitičari vjeruju u svijetlu budućnost. Scott Buchholz je direktor tehnoloških istraživanja u kompaniji Deloitte. Za CNN Business objašnjava da će se nastaviti približavanje proširene i virtualne stvarnosti. Cijene uređaja i usluga polako padaju, a mogućnosti se nastavljaju širiti.

MelodyVR ove godine planira početi s prodajom svojih VR naočala koje su isključivo namijenjene aplikaciji. Cijena od 20 dolara neće se razlikovati od konkurencije, a povezane s mobitelom korisnika imat će funkciju ekrana i zvučnika.

Suvlasnik kompanije Steven Hancock odbacuje tvrdnje da je razvoj njegove platforme odvratio obožavatelje od praćenja omiljenih muzičara.

“Ako neko želi prisustvovati koncertu, on će kupiti kartu i otići. Platforma koristi obožavateljima koji zbog udaljenosti, starosnih ograničenja i troškova ne mogu prisustvovati nastupu. Prepoznali smo priliku za rušenje prepreka i globalizaciju muzike”, objašnjava Hancock.

Izvor: Klix.ba

Related posts