Zdravlje dolazi iz prirode: Fitnes-dijeta skida tri kilograma za sedam dana

Ovaj režim prehrane također pomaže u čišćenju organizma od nagomilanih toksina, a koža, kosa i nokti postaju jači i ljepši.

Stručnjaci su osmislili fitnes-dijetu kako bi pripremili tijelo za vježbanje, ali i da bi se oni koji planiraju smršati pravilno hranili tokom treniranja.

Dijetu bi najbolje bilo držati barem četiri sedmice, ali po potrebi, može i duže. U prvoj sedmici biste trebali izgubiti tri kilograma. Ovaj režim prehrane također pomaže u čišćenju organizma od nagomilanih toksina, a koža, kosa i nokti postaju jači i ljepši.

Prvi dan

Doručak: Sok od mandarine ili narandže ili jedna jabuka i kruška.

Ručak: Crni hljeb s kašičicom majoneze, paradajzom, zelenom salatom, pšeničinim klicama, crnim lukom i kiselim krastavcima.

Večera: Zagrijati malo ulja, kašičicu meda, šoljicu vode, kašiku supe, česno bijelog luka i kašiku soja-sosa. Dodati isječenu tikvicu, mrkvu, malo svježeg kupusa i 100 g skuhane tjestenine. Kuhati sve na tihoj vatri pet minuta.

Drugi dan

Doručak: Sok od jabuke i mrkve.

Ručak: Prokuhati glavicu karfiola, pa ga izgnječiti i umiješati kašičicu limunovog soka, morske soli, origana, majorana i dvije kašičice majoneze. Upotrebljavati kao premaz za crni hljeb, preko kojeg možete staviti paradajz i pšenične klice.

Večera: Izdinstati pola glavice crvenog luka na pola kašičice ulja. Umiješati kašičicu biljnog začina i komadić kocke pileće supe. Doliti šoljicu vode i kukuruza (zamrznutog ili iz konzerve). Po želji, začiniti soja-sosom i začinima.

Treći dan

Doručak: Svježi sok od narandže ili šljive.

Ručak: Tortilja ili pogača od kukuruznog brašna premazana majonezom, senfom ili maslacem i prekrivena svježim povrćem (krastavac, mrkva) i začinima.

Večera: Zagrijati kašičicu maslaca, umiješati kašičicu sjeckanih začina, sok od limuna, so i glavicu crvenog luka. U to staviti 125 g nemasne ribe i dinstati osam minuta.

Četvrti dan

Doručak: Svježi sok od jabuke ili narendana jabuka začinjena cimetom.

Ručak: Manji pečeni krompir začinjen komadićem maslaca i biljnog začina i zelena salata.

Večera: Dinstati glavicu luka, manju glavicu celera i manju mrkvu na kašičici maslaca. Dodati po 125 g graška i špinata (može iz zamrzivača), tikvice, manju glavicu kupusa, šoljicu vode. Sve kuhati 10 minuta. Uz obrok jesti i komad crnog dvopeka.

Peti dan

Doručak: Sok od ananasa ili grejpfruta ili voćna salata od banana, jagoda i kivija.

Ručak: Pomiješati dvije šoljice sjeckane zelene salate, šoljicu paradajza, šoljicu kelja, šoljicu kukuruza, kašičicu majoneze i kašičicu ulja. Dodati jabukovo sirće ili sok od limuna po želji. Sve koristiti kao namaz za tortilju ili tanju pogaču.

Večera: 175 g filea morske ribe ispeći na žaru. Preliti mješavinom od dvije kašičice ulja, česna bijelog luka, malo peršuna, senfa i limuna.

Šesti dan

Doručak: Izgnječena dinja i smokve.

Ručak: U izgnječeni avokado umiješati majonezu, kašičicu senfa, sok od limuna i malo vode da dobijete gustu kremu. Tome dodajte šoljicu i po heljdinih, šoljicu suncokretovih i pola šoljice pšeničnih klica. Staviti u tortilju ili pogaču.

Večera: Na kašičici maslaca ispržiti 125 g bijelog pilećeg mesa, izvaditi ga, a u sok umiješati začin, malo limunovog soka, glavicu crnog luka i začine. Prodinstati i preliti meso.

Sedmi dan

Doručak: Svjež sok od narandže ili dinja.

Ručak: Tortilju ili tanku pogaču napuniti šoljicom isječenog kelja, dodati po pola šoljice kolutova avokada i klica, usitnjenu zelenu salatu i začine.

Večera: Isjeckati 130 g šampinjona, prodinstati na kašičici ulja da tečnost ispari. Umiješati malo izgnječenog bijelog luka, sjeckanog peršuna, začiniti, pa smjesom preliti 100 g kuhane tjestenine.

Related posts